سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معين آبادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صداي حقانيت جمهوري اسلامي ايران در جهان خاموش نخواهد شد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: با حذف شبکه‌هاي ماهواره‌اي و يا تحريم، ملت ما از اهداف والاي خود و رساندن صداي به حق جمهوري اسلامي ايران به ديگر كشورهاي جهان باز نخواهد ماند لذا اين تحريم‌ها نيز مهر شكستي بر پيشاني تمامي استكبارگران جهان است.

حسین معين آبادي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطع مجدد دو شبکه ماهواره‌اي پرس تي وي و هيسپان تي وي گفت: در گذشته نيز شاهد حذف شبکه‌هاي ماهواره‌اي كشورمان بوده‌ايم، لذا اين اقدام دولت‌هاي غربي خلاف آزادي بيان و حقوق رسانه‌اي بوده است.

وي افزود: آنها با حذف شبکه‌هاي ماهواره‌اي و تشديد تحريم‌ها سعي دارند از واقعيت‌هاي جهان دور شده و با اين اقدام تلاش دارند صداي حقانيت جمهوري اسلامي ايران به گوش مردم دنيا رسانده نشود.

معين آبادي تصريح كرد: آمريکا و همپيمانان غربي او در صدداند با ابزار تحريم و فشارهاي خود جمهوري اسلامي ايران را از اهداف خود دور كنند اما بايد بدانند که سخت در اشتباه ‌بوده و کساني که از اين امر ضربه خورده‌اند خود آنها هستند.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: با حذف شبکه‌هاي ماهواره‌اي و يا تحريم، ملت ما از اهداف والاي خود و رساندن صداي به حق جمهوري اسلامي ايران به ديگر كشورهاي جهان باز نخواهد ماند، لذا اين تحريم‌ها نيز مهر شكستي بر پيشاني تمامي استكبارگران جهان است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.