سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميلياردر يهودي امريکايي ؛ سرمایه گذار تبليغات ضد مرسي

تلویزیون رژیم صهیونیستی تماسهای یک میلیاردر یهودی امریکایی نزدیک به نخست وزیر این رژیم را با فعالان قبطی در امریکا برای تبلیغات بر ضد محمد مرسی رئیس جمهور مصر بر ملا کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سما ؛  این منبع اعلام کرد شیلدون ادلسون میلیاردر یهودی نزدیک به بنیامین نتانیاهو در تماس با فعالان قبطی در امریکا جهت تبلیغات بر ضد محمد مرسی
است.

تلویزیون اسرائیل اعلام کرد این تبلیغات از طریق منابع اطلاع رسانی امریکا و در تلاش برای متقاعد کردن اعضای کنگره امریکا به تدوین قوانین جدید منع ارائه کمکها به مصر و مغایر قانون اساسی مصر با حقوق زنان و قبطی های مصر صورت می گیرد.

این منبع تصریح کرد ادلسون به این منظور دیدارهایی به همراه فعالان قبطی با نمایندگانی از کنگره انجام داده است و تردیدی نیست تحرک ادلسون با هماهنگی کامل با دفتر نتانیاهو صورت می گیرد.

ادلسون روابط مستحکمی با اعضای مجلس نمایندگان و سنا در کنگره امریکا به ویژه با اعضای حزب جمهوریخواه دارد به طوری که وی علاوه بر اینکه همه سهام روزنامه اسرائیل الیوم را بعهده دارد ، مبلغ یکصد میلیون دلار برای حمایت از تبلیغات انتخاباتی میت رامنی نامزد جمهوریخواه امریکا هزینه کرده است.
برچسب ها: مرسی ، میلیاردر ، آمریکایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.