سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌صنم‌لو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب و آمريکا بزرگترين ناقضان حقوق بشر هستند

مسئول بسيج دانشگاه شاهد گفت: قطعنامه‌هاي صادره عليه ايران بي‌اساس بوده و بر همگان ثابت شده که غرب و آمريکا از بزرگترين ناقضان حقوق بشر هستند.

سعيد گل‌صنم‌لو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به قطعنامه جديدي که در مجمع عمومي سازمان ملل عليه ايران مطرح شده است، اظهار داشت: طرح اين قطعنامه‌هاي بي‌اساس از سوي غرب و آمريکا عليه ايران امري عادي است، چرا که آن‌ها به هر بهانه‌اي اعم از نقض حقوق بشر و برنامه هسته‌اي ايران عليه کشورمان قطعنامه صادر مي‌کنند.

وي افزود: آمريکا و غرب از طريق رسانه‌ها و با انواع تبليغات در صدد هستند چنين القا کنند که ادعاهايشان عليه ايران درست است، اما براي همگان آشکار شده است که آن‌ها بدترين جنايات را در عراق، افغانستان، ميانمار،‌ سوريه، فلسطين و لبنان مرتکب شده‌ و خود از بزرگترين ناقضان حقوق بشر هستند.

مسئول بسيج دانشگاه شاهد ادامه داد: قشر دانشجويي کشور حاضر است با همه مدعياني که ايران را به نقض حقوق بشر و زير پاگذاشتن قوانين آژانس بين‌المللي انرژي اتمي متهم مي‌کنند، مناظره کرده و ثابت کند کدام طرف ناقض حقوق بشر است.

گل‌صنم‌لو در پايان خاطرنشان کرد: غربي‌ها با سرپوش گذاشتن بر خشونت‌هاي خود عليه مردم جهان، سعي دارند خود را به عنوان طلايه‌داران دفاع از آزادي و حقوق بشرجلوه داده و ايران را که حق است، باطل نشان دهند. 

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.