سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس از شهریور سال آینده

80 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس از شهریور ماه سال 92 با تمامی امکانات زیرساختی و روساختی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.


مجید هدایت در گفتگو با خبرنگار  اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر در سال 89 و 90 آغاز شده است افزود: 40 هزار واحد از این تعداد در اسفندماه سال 90 متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه 2هزار و 600 واحد مسکن مهر در آستانه تحویل قرار دارد، افزود: به طور کلی 6 هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

هدایت در ادامه تصریح کرد: 6هزار و 400واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس باقی مانده که در صورت تامین آب، برق، گاز و تمامی امکانات زیرساختی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شهر جدیدی پردیس در ادامه توضیح داد: 80 هزار واحد مسکن مهر نیز در اردیبهشت‌ و خرداد امسال از سوی متقاضیان ثبت نام شده است گفت:‌تحویل این واحدها از شهریورماه سال 92 آغاز خواهد شد.

هدایت در ادامه اظهار داشت:‌80 هزار واحد مسکن مهر با تکمیل تمامی امکانات زیرساختی، روساختی، کلانتری، مساجد و مدارس همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شبکه آب، برق و گاز واحدهای مسکن مهر با مدیریت وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو راه‌اندازی می‌شود،‌افزود: همکاری این دو وزارتخانه تاثیر بسیار خوبی در تسریع واحدهای مسکن مهر دارد.

هدایت در ادامه تصریح کرد: از پروژه‌های مسکن مهر پردیس سایر شهرها برای ساخت واحدهای مسکن خود الگوبرداری می‌کنند.
برچسب ها: مسکن ، پردیس ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.