سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همه عوامل براي پيروزي و موفقيت اصولگريان در انتخابات سال آينده مهياست

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اينكه اصولگريان به طور حتم با يك نامزد در انتخابات رياست جمهوري آينده شركت خواهند كرد گفت: همه عوامل براي پيروزي وموفقيت اصولگريان در انتخابات سال آينده مهياست.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ وجود اختلاف‌نظر و تفاوت در نوع نگاه به مسائل و جریان‌ها در میان همه طیف‌های سیاسی امری عادی به نظر می‌رسد لذا بيان ديدگاه‌ هاي متفاوت در مجموعه اصولگرايي امري عادي است كه در روند وحدت اين طيف سياسي خدشه‌اي را وارد نمي‌كند.

وی افزود: اگر نگاهی به عملکرد جبهه اصلاح‌طلبان بیندازیم متوجه خواهیم شد که در این طیف سیاسی همه گرایشات فکری از گروه‌های مختلف چون منافقین تا خط امامی وجود دارد و اختلافی صفر تا صد درجه‌ای در اين جریان حاکم است كه اين موضوع در  مجموعه اصولگرایان هيچ‌گاه اتفاق تيفتاده و نخواهد افتاد و به طور حتم اين مجموعه در انتخابات سال آينده به مانند گذشته با وحدت وارد عمل مي شود.

ذوالنور با اشاره به اينكه اصولگريان به طور حتم با يك نامزد در انتخابات رياست جمهوري آينده شركت خواهند كرد اظهار داشت: همه عوامل براي پيروزي وموفقيت اصولگريان در انتخابات سال آينده مهياست.


انتهاي پيام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.