سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش چه وقت رژیم می گیرد؟

وزن سنگین ناکامی های کی روش مساوی با سقوط 15 پله ای در رنکینگ فیفاسنگینی ناکامی های کی روش ما را 15 پله در رنکینگ جهانی پایین تر برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سایت رسمی فیفا رنکینگ تیم های برتر جهان را اعلام کرد و در این رده بندی ایران نسبت به اعلام قبلی 15 پله سقوط داشت و این سقوط مدیون وزن سنگین ناکامی های کی روش است که امیدواریم این سرمربی سنگین از لحاظ ناکامی هوش سنگین تر شدن و چاق تر شدن ناکامی هایش نگیرد که دیگر حتی رژیم هم جوابگوی صعود دوباره ما نیست  اگر به همین منوال طی شود تا چند سال آینده باید شاهد سقوط سنگین به انتهای رنکینگ جهانی باشیم.

جای شکرش باقی است هنوز در آسیا چهارم هستیم اما اگر این ناکامی ها ادامه یابد باید خودمان را همسایه ماکائو ببینیم!

کی روش و کفاشیان در یک ماه گذشته آنقدر فوتبال ویران ما را آباد کردند که فیفا هم صدایش درآمد. 15 پله سقوط در بین تیم های آسیایی نیز اگر بی سابقه نباشد کم سابقه است.


باید فکری بهتر بیاندشیم و راهی دوباره برویم، اگر راهکار مناسبی پیدا نکنیم کم کم خنده های روسا هم تبدیل به گريه می شود .

شنیدیم که قرار است کارشناسان فوتبال در مجلس حضور یابند و در مورد ناکامی ها صحبت کنند البته این موضوع بارها اتفاق افتاده و آب از آب هم تکان نخورده، حرف ما این است مگر وزارت ورزش این عملکرد ها را بررسی نمی کند که باید نمایندگان و فراکسیون ورزش به دنبال نقد کردن فوتبال هستند؟


به اعتقاد ما کفاشیان فوتبال را رها کرده و فعلاً به فکر حفظ صندلی ریاست است اما رها کردن فوتبال تبعات سنگینی را در 4 سال آینده خواهد داشت در وهله اول نرفتن به جام جهانی می تواند فوتبال ما را به یک رکود 4 ساله دچار کند که در پی ان استعداد های بزرگی از نسل جوان از بین خواهند رفت .


از دست دادن تماشاگران ضربه مهلک دیگری است که بارها اثرات منفی آن را دیده ایم و روند نزولی فوتبال کشور همین 5-4 هزار نفر را هم فراری می دهد. و مهم ترین بخش قضیه روند صعودی حریفان ما در آسیاست، اشتباه نکنید منظورمان کره جنوبی ژاپن استرالیا نیست منظور ما قطر، بحرین ، امارات، بحرین، یمن و ... است!

کره ژاپن و استرالیا وضعیت بهتری نسبت به ما دارند و در حال حاضر باید در فکر تیم های درجه دو باشیم که کم کم در حال خارج شدن از درجه آنها هستیم و احتمالاً تا سال آینده باید به فکر تیم های درجه 3 باشیم./آق

گزارش اکبر باقري

 

برچسب ها: فیفا ، رنکینگ ، کی روش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.