سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرباني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح سبک زندگي ريشه در آرمان‌هاي انقلاب دارد

عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان گفت: با اصلاح سبک زندگي و تحقق اقتصاد مقاومتي مي‌توان يک ساختار زندگي خوبي را براي خود تشکيل داد و اينها به عنوان تکميل کننده يکديگر در رسيدن به آرمان‌هاي اصلي مقام معظم رهبري و انقلاب عمل مي‌کنند.

عباس قرباني در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اقتصاد مقاومتي به عنوان کليد واژه رهبري در سال 91 اظهار داشت: فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي به نفس انقلاب بر مي‌گردد و اين  يک حرکت مقاومتي در مقابل جهان استکبار است.

وي در ادامه با اشاره به مقوله سبک زندگي به عنوان يکي ديگر از کليد واژه‌هاي رهبري تصريح کرد: براي اصلاح سبک زندگي بايد با مراجعه به آموزه‌هاي ديني خود و با استفاده از حيات طيبه که در قالب فقه و اخلاق اسلامي است و همچنين با پشتوانه اعتقادات قلبي بتوانيم به بهترين شکل ممکن زندگي خود را اصلاح و هدايت کنيم.

رئيس دانشگاه گلستان بيان داشت: هر انساني بايد با نگاه به آخرت و اصلاح شيوه و سبک زندگي خود در هر زمينه‌اي شيوه اعمال خود را به بالاترين درجات سوق دهد و در اين ميان بايد توجه داشت که در زندگي شخصي- اجتماعي هر شخصي در ابعاد فردي و خدمت‌رساني به اجتماع بيشترين تلاش را از خود داشته باشد.

قرباني با بيان اينکه زندگي دنيوي نبايد هدف نهايي انسان باشد خاطر نشان کرد: با نگاه عمقي و اساسي به هر مقوله‌اي در زندگي مي‌توان وارد فضايي همچون اقتصاد مقاومتي شد.

وي  ابراز داشت: اگر اصلاح سبک زندگي براي هر فردي اجرايي شود جامعه خود به خود به بهره‌مندي مي‌رسد و در نتيجه سطح زندگي هم از هر جهاتي به سطح قابل توجه‌اي براي هر شخصي خواهد رسيد.

عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان در پايان خاطر نشان کرد: از طريق تحقق اقتصاد مقاومتي با اصلاح سبک زندگي و همچنين بهره‌مندي از اخلاقيات اسلامي مي‌توان يک ساختار زندگي خوبي را براي خود تشکيل داد و اينها به عنوان تکميل کننده يکديگر در رسيدن به آرمان‌هاي اصلي رهبري و انقلاب عمل مي‌کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.