عضو كميسيون صنايع مجلس گفت: انتصاب مدیران و مسئولان نالایق از طریق پارتی‌بازی و قومی‌بازی و كنارگذاشتن جوانان فرهیخته و انقلابی كه موجبات یأس مردم را فراهم می‌سازد، همراهي با دشمن است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حسین گروسی نماینده مردم ملارد و شهریار درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: رهبر فرزانه در ۴ سال گذشته فرمایشات و شعارهای اقتصادی را به عنوان نقشه راه ترسیم نمودند، کار مضاعف و تلاش مضاعف، اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقشه راهی بوده است که رهبر کبیر برای نظام و مسئولان ترسیم کردند.

وي در ادامه افزود: دولت چه اقداماتی را برای اجرا کردن مطالبات رهبر انقلاب داشته است؟ مجلس چه قوانین مصوباتی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تصویب کرد؟ قوه قضائیه، صداوسیما، وزارت فرهنگ چه اقداماتی داشته اند تا تولید ملی محقق شود؟

عضو كميسيون صنايع مجلس تصريح كرد: اقتصاد مقاومتی با ریاضت مقاومتی متفاوت است، چرا که اقتصاد مقاومتی مسیر راه از وضعیت موجود به مطلوب و رسیدن به نقطه ایده آل است.

گروسي در تشریح تفاوتهای اقتصاد مقاومتی و ریاضت اقتصادی گفت: اقتصاد مقاومتی یک نظام اقتصادی نیست بلکه یک مقاومت اقتصادی برای دست یافتن به افق ۱۴۰۴ و تحقق اهداف ترسیم شده در این افق است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل کرده و با تکیه بر فضاهای دانش بنیان فاصله ما تا توسعه را کم و ما را از خام فروشی و وابستگی به نفت دور می سازد.

گروسی در تشریح این تفاوت ها تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در راستای مردمی کردن اقتصاد و تکیه بر تولید ملی است و چه زیبا رهبر انقلاب فرمودند هر جا مردم به صورت همدل پشت سر مسئولان بایستند آمریکا و بزرگتر از آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم همدلی بیشتر مسئولان و مردم گفت: امروز آمریکا و متحدانش از ایران هسته ای نمی ترسند بلکه از ایران اسلامی می ترسند چرا که دشمنان ما می خواهند ایران اسلامی را دارای ضعف های مختلف معنوی و مردم را مایوس و از حاکمیت جدا نمایند.

وی تصریح کرد: هر مسئولی که در این راستا خواسته یا ناخواسته گام بردارد، با دشمن همراهی کرده است و من به عنوان فرزند ولایت و برادر شهید با کسانی که با انتصاب مدیران و مسئولان نالایق از طریق پارتی بازی و قومی بازی، جوانان فرهیخته و انقلابی را کنار گذاشته و موجبات یأس مردم را فراهم می سازند اخطار می کنم که این اقدامات همراهی با دشمن است.

گروسی با اشاره به اینکه نمایندگان در مجلس هرگز مبارزه با این دست از اقدامات را فراموش نخواهند کرد، افزود: من فرمایش رهبر کبیر انقلاب را که فرمودند من در میان شما باشم یا نباشم، نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد را فراموش نخواهم کرد و تا پای جان برای مطالبات مردم خواهم ایستاد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار