سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگارش «بازوبند پهلوانی» در انتهای راه

مجموعه سیزده قسمتی «بازوبند پهلوانی» با نویسندگی محمد رضا یوسفی و کارگردانی نیما میگلی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا، با تکنیک سه بعدی ساخته خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، مجموعه سیزده قسمتی « بازوبند پهلوانی » با نویسندگی محمد رضا یوسفی و کارگردانی نیما میگلی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا، با تکنیک سه بعدی ساخته خواهد شد.
زمان هر قسمت از این پویانمایی هفده دقیقه است و مرحله نگارش آن به پایان رسیده و در انتظار تولید است.
طبق گفته کارگردان این مجموعه، در ایران باستان شهری بود که پهلوان، یلان و پیروانش در آن زندگی می‌کردند . او بازوبندی داشت که دشمنانش فکر می کردند ، بازوبندی سحرآمیز است و باعث پیروزی و پهلوانی وی است و هر که آن را داشته باشد ، می تواند حکومت کند.
با این اندیشه پلید ، گرگساران ( دشمنان  پهلوان ) او را می دزدند تا بتوانند، بازوبند را به دست آورند ، غافل از اینکه بازوبند اصلی بر بازوی پسر اوست و ...
مخاطب این اثر کودک و نوجوان است و قصد دارد این پیام را انتقال دهد که ارزش انسان به ذات او مرتبط است نه به قدرت جادو و چیزهایی مثل این ها.
پیام دیگر مجموعه این است که ، ثروت اصلی ایران زمین اتحاد و وحدت و همدلی است ، و با این سرمایه می‌توان بر دشمن پیروز گردید./ي2
برچسب ها: نگارش ، بازوبند ، پهلوانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.