سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجلس تصويب كرد

الزام دولت به پرداخت هزینه انشعابات مدارس ساخته شده توسط خیرين

نمایندگان با تصویب پرداخت هزینه انشعابات آب، برق و گازو فاضلاب مدارسی که توسط خیران مدرسه ساز ساخته می‌شود توسط دولت در بودجه سالانه پیش بینی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،طرح چگونگی تأمین عوارض شهرداری و هزینه انشعاب‌های مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی احداث شده توسط خیران که از شورای نگهبان اعاده شده بود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 29 آذرماه تصویب شد.

نمایندگان 128 رأی موافق  1 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 225 نماینده حاضر با تصویب این طرح در راستای تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

براین اساس ماده واحده این طرح به شرح است:

ماده واحده- دولت می‌تواند از ابتدای سال 1392 عوارض شهرداری‌ها و تمام هزینه های مربوط به حق انشعاب آب، برق، گاز فاضلاب کلیه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش که حداقل سی درصد هزینه آن با تأیید سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور یا ادارات کل نوسازی مدارس استان ها و مجامع خیران مدرسه ساز توسط خیران مدرسه ساز تأمین شود را در ردیف خاصی که به همین منظور در لوایح بودجه سالانه به ردیف های هزینه های وزارت آموزش و پرورش اضافه می‌شود،  پیش بینی نماید.

 تبصره- وزارتخانه‌های نیرو و نفت موظفند انشعابهای مربوط را متناسب با شرایط اقلیمی هر منطقه در مدراس مراکز مربوط برقرار نماید.

انتهاي پيام/

برچسب ها: طرح ، مدرسه ، سازان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.