سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرزاد ثابتي:

"تعويض" دوبله شد

فيلم سينمايي "تعويض" محصول 2011 فرانسه با مديريت شهرزاد ثابتي در امور دوبلاژ سيما و به منظور پخش از شبكه تهران دوبله شد.

شهرزاد ثابتي مدير دوبلاژ سيما در خصوص موضوع فيلم سينمايي "تعويض" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سوفي مالاتر يك طراح لباس است كه اولين طرح خود را به شخصي به نام كلر ماراس نشان مي دهد و او با احترام طرح ها را رد مي كند.
ثابتي با اشاره به دوبلورهاي اين اثر فرانسوي تصريح كرد: تورج مهرزاديان به جاي اريك كانتونا، شهرزاد ثابتي به جاي كارين ونسا، افشين زي نوري، مريم رادپور به جاي كلر ماراس، بهروز عليمحمدي به جاي كوروز، ناهيد شعشعاني به جاي مادر بنديكت سرتو، سحر اطلسي به جاي بنديكت سرتو، سيامك اطلسي به جاي تام، محمد عبادي به جاي لاشو، عباس بناتي به جاي دستيار، امير عطرچي به جاي توماس، عليرضا شايگان به جاي لوگستاو، مينا شجاع به جاي آليس سرتو، فرزانه شجاعي به جاي مادر توماس، الهام چاراني و نسرين اسنجاني ما را در دوبله اين اثر ياري كرده اند.
گفتني است، فيلم سينمايي "تعويض" به كارگرداني فردريك شوئندورفر و با بازي دمين فورژه و سوفي مالاتر به زودي از شبكه تهران تقديم مخاطبان مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.