سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروهايي زير ضربات شمشير و قمه اراذل خرد شدند

گروهي از اراذل اوباش صبح روز 26 آذر ماه در حال نامتعارف با در دست داشتن قمه و شمشير به جان خودروهاي پاك شده افتادند و آنان را تخريب نمودند.

رئيس كلانتري 131 شهر ري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت: پس از مراجعه و تماس هاي تعدادي از شهروندان با كلانتري مبني قمه كشي و تخريب خودروها توسط آنان، بلافاصله اكيپي به موقعيت دريافتي اعزام شدند.
وي افزود: عوامل اين كلانتري به دليل حساسيت موضوع بلافاصله اقدامات اطلاعاتي خود را آغاز نمودند و با پرس و جو از اهالي محل توانستند چهره اين افراد را به صورت نسبي شناسايي كنند.
اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: پس از شناسايي قطعي، مجرمين توانستند هر چهار اراذل و اوباش را رديابي كنند كه يكي از آن افراد را به هويت حسن - ك در محل پاتوق خود و عامل اصلي اين تخريب نيز به شمار مي رفت را دستگير نمودند.
و همچنين متهمان ديگر را هم در مخفيگاه خود در محله هاي خرانه و دولت آباد به هويت هاي حسن - ج معروف به حسن سياه و جمال - الف و محمد - ك را دستگير نمايند.
سرهنگ علي كبودوند در خاتمه خاطرنشان كرد: پس از دستگيري اين افراد در بازرسي بدني از آنان دو قبضه قمه و يك عدد شمشير كشف و ضبط گرديد كه با انتقال آنان به كلانتري پرونده اي در اين رابطه تشكيل و به مراجع مسئول ارجاع داده شد./ز
برچسب ها: اراذل ، اوباش ، نامتعارف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.