سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفر اول امیدهای پینگ پنگ ایران: هند و مجارستان تیمهای قدرتمندی بودند

نفر اول رده بندی دسته برتر امید های پینگ پنگ گفت: در مسابقات جام فجر کشورهای هند و مجارستان بازیکنان خوبی داشتند.

 

آروین رویین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: مسابقات بین المللی جام فجر تنیس روی میز نسبت به سال گذشته سطح بهتری داشت اما از این تیمهای خارجی شرکت کننده، تیمهای هند، مجارستان، بلاروس تیمهای خوبی بودند و بقیه تعریفی نداشتند.

وی درباره مسابقات تیمی این دوره از رقابتها تصریح کرد: در مسابقات تیمی تیم ما یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر در نیمه نهایی به بانک دی باخت که نوشاد عالمیان را داشت و در نهایت ما سوم شدیم.

رویین تن مسابقات انفرادی خود را این گونه تحلیل کرد: در رقابتهای انفرادی و در مرحله گروهی در نخستین بازی مقابل حریفی از اذربایجان قرار گرفتیم که حریف قدرتمندی نبود و به راحتی در مقابل وی به برد رسیدیم در دومین بازی از محمد بوجاریان با نتیجه نزدیک 4 بر 3  باختم و حذف شدم.

وی افزود: در رقابتهای دوبل نیز من و احمد رضا عبادی پور در یک تیم بودیم که در اولین رقابتها مقابل امیر حسین صدیق و عماد ترابی 3 بر یک به پیروزی رسیدیم اما دومین بازی به مجارستان و هند 3 بر 2 باختیم.

رویین تن درباره وضعیت لیگ امسال تنیس روی میز بیان کرد: در لیگ امسال فکر می کنم من تنها بازیکنی باشم که هم درلیگ جوانان و امید بازی می کنم و هم در لیگ بزرگسالان، وضعیت لیگ امسال خوب است و تقریبا تیمها همه در یک سطح هستند تیم ما نخستین بازی خود رد لیگ بزرگسالان 5 بر یک برابر بانک دی باخت و فکر می کنم این باخت ما را از قهرمانی دور کرد اما در لیگ جوانان و امید پتروشیمی بند امام ماهشهر، تابان نخ اصفهان که صدر نشین و مدعی بود را شکست داد و فکر می کنک قهرمان شویم.
قهرمان امیدهای ایران اظهار داشت: من متولد سال 73 هستم و از تیم جوانان خارج شده ام متاسفانه بااینکه نفر اول دسته برتر امید ایران هستم اما چندین ماه است که به هیچ مسابقه برون مرزی ای نرفته ام.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.