سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي طرح جلوگیری از ادغام وزارتخانه‌ها بدون مجوز مجلس/

قاضي پور: تبصره يك دست دولت را نزدیک انتخابات می‌بندد و من از آن حمايت می‌کنم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در موافقت با تبصره یک طرح اصلاح ماده 53 قانون برنامه پنجم گفت: از این تبصره حمایت می‌کنم چرا که دست دولت را نزدیک انتخابات می‌بندیم و دولت نمی‌تواند بلایی را که سر وزارتخانه ارتباطات آورد سر وزارتخانه دیگری بیاورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 آذر‌ماه) و در جریان بررسی طرح اصلاح ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه در موافقت با تبصره یک این ماده اظهار داشت: تبصره یک عنوان می‌کند که شورای عالی اداری مجاز به تغییرات خارج از قانون نیست که بنده نیز با حذف این تبصره موافق نیستم چرا که سازمان مدیریت برنامه‌ریزی که پیش تر براساس قانون تصویب شده بود رئیس جمهور آن را حذف کرد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه این تبصره مانع کارهای خلاف دولت می‌شود افزود: از این تبصره حمایت می‌کنم چرا که دست دولت را نزدیک انتخابات می‌بندیم و دولت نمی‌تواند بلایی را که سر وزارتخانه ارتباطات آورد سر وزارتخانه دیگری بیاورد.

لذا در‌خواستم از نمایندگان این است که به پیشنهادی حذف این تبصره رأی مثبت ندهند تا یک دولت قانونمند داشته باشیم که خلاف مصوبات مجلس اقدامی انجام ندهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قاضی پور ، جلسه ، علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.