سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

تبدیل علم به ثروت یکی از فعالیت های موثر در سالهای اخیر بوده است

تبدیل علم به ثروت و کسب مقام اول منطقه یکی از فعالیتهای موثر وزارت علوم در سالهای اخیر بوده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ محمد مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری عصر دیروز در چهل و سومین گردهمایی معاونین پژوهشی دانشگاه ها طی سخنرانی گفت: گردهمایی معاونین پژوهشی دانشگاه های سراسر کشور به دلیل هزینه بالایی که داشته در پاییز و زمستان و بهار و تابستان برقرار نشد و امروز بعد از گذشت چند ماه شاهد برگزاری این گرد همایی هستیم.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی ایجاد فرصت های جدید و بهره مندی عالمانه از فرصتهای موجود برای دستیابی به فرصتهای جدید است.

مهدی نژاد نوری به فعالیتهای صورت گرفته در این سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: تکمیل نمودن چرخه ایده تا بازار و تبدیل علم به ثروت، ارتباط دانشگاه به صنعت و جامعه، مرجعیت علمی و کسب مقام اول علم و فناوری منطقه، مرز شکنی علمی و کشف راه های میانبر، توسعه و کسب کار دانش بنیان، اصلاح مدیریت همزمان با افزایش اعتبارات پژوهشی و تقویت پژوهش بخش غیر دولتی از جمله فعالیت های صورت گرفته در این چند سال اخیر است.

وی خاطر نشان کرد: البته تمامی این موارد مطرح شده در قابل بخش نامه هایی زده شده تا آنجایی که می شود این فعالیتهای هدفمند را ادامه داده جز 10 کشور برتر دنیا باشیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.