سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود؛

اختتامیه نخستین جشنواره "هنر و رسانه" با حضور وزیر ارشاد

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "هنر و رسانه"، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا یکشنبه، 26 آذرماه، ساعت 18 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "هنر و رسانه" با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی، معاون امور هنری وزیر و مدیران مراکز هنری این وزارتخانه برپا خواهد شد.

همچنین اساتید و پیش کسوتان شناخته شده حوزه ارتباطات و رسانه و نیز هنرمندان متعددی از رشته های مختلف هنری از جمله مهمانان اختتامیه جشنواره "هنر و رسانه" خواهند بود.

در این برنامه 42 خبرنگار برگزیده جشنواره در بخش های مطبوعات، خبرگزاری ها، رادیو و تلویزیون معرفی و تقدیر خواهند شد که 9 نفر از برگزیدگان از میان خبرنگاران شهرستانی اند.

همچنین تجلیل از خانواده پنج شهید رسانه و نیز نکوداشت فریدون صدیقی، پیش کسوت حوزه رسانه و مدرس این رشته، از دیگر قسمت های برنامه اختتامیه جشنواره "هنر و رسانه"است.

گفتنی است، نخستین جشنواره "هنر و رسانه" به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تئاتر، موسیقی، تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر برگزار می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.