سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر بازار داخلی مسکن

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در طی چندماه اخیر بر افزایش قیمت در بازار داخلی مسکن کشور تاثیر گذار بوده است .

اصغر مهر آبادی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست خبری سومین نمایشگاه وزارت راه وشهرسازی  در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در طی چند ماه اخیر بر افزایش قیمت در بازار داخلی مسکن کشور تاثیر گذار بوده است .

وی با اشاره به اینکه  نوسانات ارزی در طی چند ماه اخیر بر بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی اثر گذار بوده است افزود: بسیاری از پیمانکاران و سازندگان واحدهای مسکونی از بابت افزایش قیمت ناراضی و گله مند هستند.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی زمینه را برای افزایش قمیت مسکن مهر تا 13 درصد فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن  با اشاره به اینکه برای خدمات روبنایی واحدهای مسکن مهر پولی از متقاضیان دریافت نمی شود افزود: ساخت محوطه برای واحدهای مسکن مهر در برخی از شهرها نیازمند هزینه است که از متقاضیان دریافت می شود.

مهر آبادی خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرهای بالای 25 هزار نفر که مسکن مهر در آنها ساخته می شود نیاز به محوطه سازی ندارد./ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.