سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عارف باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 صریحا اعلام کند

قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که عارف باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 صریحا اعلام کند گفت: اصولگرایان همواره نسبت به جریاناتی که درصدد ایجاد شائبه در این طیف سیاسی هستند واکنش نشان دادند در حالی که این موضوع از سوی طیف اصلاح‌طلب در مورد فتنه 88 هیچ‌گاه بیان نشده است.

حبیب‌الله بوربور قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اظهارات محمدرضا عارف معاون اول خاتمی مبنی بر این که اگر اصلاح‌طلبان بايد از فتنه 88 اعلام برائت کنند اصولگرایان نیز باید از جریان انحرافی تبری جویند را دو موضوع کاملا مغایر با یکدیگر مي‌دانم که هيچ ارتباطي با هم ندارند.

وی افزود: اصلاح‌طلبانی که در فتنه 88 مشارکت داشتند به دلیل عدم پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری متاسفانه اقدامات نامناسبی را انجام دادند در صورتی که اگر جریان انحرافی از یک سری افراد ناشناخته و مشکوک تشکیل شده است ولی تا به حال این جريان هیچ‌گونه فعالیتی را علیه نظام انجام نداده است لذا نمی‌توان قصاص قبل از جنایت کرد.

بوربور تصریح کرد: بعید است شخصیتی مثل عارف  فتنه‌گران سال 88 و اصولگريان را در یک خط و مسیر توصیف کند زیرا ما شاهد بودیم که کسانی که در حوادث پس از انتخابات گذشته فعاليت‌هاي ساختارشکنانه‌اي را انجام دادند مقصود اصلی‌شان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که عارف باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 صریحا اعلام کند خاطر نشان کرد: اصولگرایان همواره نسبت به جریاناتی که درصدد ایجاد شائبه در این طیف سیاسی هستند واکنش نشان دادند در حالی که این موضوع از سوی طیف اصلاح‌طلب در مورد فتنه 88 هیچ‌گاه بیان نشده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جمعیت ، وفاداران ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.