سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع موقت توزيع بنزين در ايتاليا در پي اعتصاب سکوداران

اعتصاب توزيع کنندگان بنزين در ايتاليا در آستانه سال نوميلادي تا روز پنج شنبه اين هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راي نيوز ايتاليا، از ساعت هاي اوليه ديروز صبح صف هايي طولاني در برابر جايگاه هاي توزيع بنزين در ايتاليا تشکيل شده است. توزيع بنزين در جايگاه هاي توزيع سوخت داخل شهري در ايتاليا از ساعت نوزده ديروز متوقف شده است و تا ساعت هفت روز جمعه اين هفته ادامه خواهد داشت. در حاليکه اين روند در اتوبان ها از ساعت بيست و دو ديشب شروع شده است و تا ساعت بيست و دو روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

 در آستانه سال نو ميلادي نه تنها مردم هزينه ها را کاهش داده اند و پول کمتري خرج مي کنند، بلکه توزيع بنزين نيز متوقف شده و زندگي روزمره مردم فقط محدود به جنب و جوش در شهر خواهد شد. 

دو روز پيش، ديدار با مسئولان وزارت توسعه اقتصادي به منظور جلوگيري از توقف کار توزيع کنندگان بنزين فايده اي نداشت و موجب ايجاد درگيري ميان بيست و چهار هزار توزيع کننده بنزين با شرکت هاي نفتي شده است. اتحاديه هاي جايگاه داران بنزين در ايتاليا از فعاليت لابي هاي قدرتمندي در ايتاليا انتقاد کرده اند که اين لابي ها موجب تحميل هزينه هاي بي حساب و کتابي به کارکنان و شهروندان مي شوند.  

برچسب ها: بنزین ، ایتالیا ، اعتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.