سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش فرهنگ مديريت کيفيت لازمه توسعه اقتصادي

دبير انجمن مديريت کيفيت گفت: يکي از محورهاي مهم توسعه اقتصادي کشور، گسترش فرهنگ مديريت کيفيت در توليد محصول و ارايه خدمات است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد سعيد امامي گفت: يکي از وظايف مهم اين انجمن گسترش فرهنگ مديريت کيفيت است چرا که اين امر از محورهاي اساسي در جهت توسعه اقتصادي کشور محسوب مي شود.

وي با بيان اينکه تاکنون کمتر به اين مسئله مهم توجه شده ادامه داد: اجراي اصول مديريت کيفيت به رقابتي شدن کالاهاي توليدي و خدمات کمک مي کند.

امامي تصريح کرد: به طور کلي مديريت کيفيت در بخش اقتصادي به معناي انجام فعاليت هاي صنعتي و خدماتي در سازمان ها است که به کاهش هزينه تمام شده کالاي توليدي و بهبود شکل ظاهري و کيفي کالا و خدمات ارايه شده منجر مي شود.

دبير انجمن مديريت کيفيت ادامه داد: همچنين مديريت کيفيت به معناي دوام و ماندگاري کالا و کاهش زمان توليد محصول و اجراي خدمات است.

وي افزود: اجراي دقيق اصول مديريت کيفيت منجر به ارتقاي مزيت رقابتي کالاها و خدمات و درنتيجه توسعه اقتصادي مي شود.

امامي اظهار داشت: معرفي ابعاد کيفيت و گسترش فرهنگ مديريت کيفيت به اطلاع رساني عمومي نياز دارد.

دبير انجمن مديريت کيفيت خاطرنشان کرد: رعايت اصول مديريت کيفيت در حوزه هاي مختلف از جمله حوزه بانکي، بيمارستان ها، واحدهاي صنعتي، خودروسازي، صنايع غذايي بايد رعايت شود که ايجاد اين تشکل به معرفي ابعاد و اصول اين  موضوع به مردم و طرح سوال هاي کليدي از مسئولان مربوطه کمک خواهد کرد./س
برچسب ها: مدیریت ، کیفیت ، توسعه ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.