سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي فيروزجايي در گفتگو با با باشگاه خبرنگاران:

مطلقا مسئله‌اي دال بر انشقاق در جبهه پیروان مطرح نیست

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جلسات جبهه پیروان دریک سال اخیر به طور منظم با حضور تشکل های عضو تشکیل شده ومطلقا‌ مسئله‌ای دال بر انشقاق در بين اعضا به وجود نیامده است.

علی کریمی فیرزوجايی درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با انشقاق جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: در یک سال اخیر جلسات مشترکی در بین تشکل‌های عضو جبهه پیروان به صورت منظو در هر پنج‌شنبه تشکیل شده، و در شرایط فعلی مسئله‌ای دال بر انشقاق در اين جبهه مطرح نیست.

قائم مقام جامعه اسلامی فرهنگیان با اشاره به دو تشکل انجمن اسلامی پزشکان و جامعه اسلامی ورزشکاران که در یک سال اخیر در جلسات حضور نداشتند ،خاطرنشان کرد: عدم حضور دکتر صدر و دکتر غفوری فرد به عنوان دبیرکل  اين دو تشکل به دلیل وجود برخي  مسائلی در ارتباط با  انتخابات مجلس بود،  که  اين موضوع ربطي به انشقاق از جبهه پيروان ندارد.

عضو شوراي مركزي جبهه پيروان افزود: رایزنی‌هایی نيز  مبنی بر حضور این دو تشکل مذکور  در جلسات جبهه پیروان مبني بر همکاري در مسائل انتخاباتی با جبهه شده است.

کریمی فیروزجايی خاطرنشان کرد: جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری به دنبال استراتژی راهکارهای عملیاتی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است و همچنین براي اجماع اصولگرایان تلاش می‌کند.

 عضو شوراي مرزي جبهه پيروان تصريح کرد: هیأتی با مسئولیت آقای عسگراولادی مبنی بر رایزنی با جامعتین به ویژه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده است و امیدواریم همه گروه‌های اصولگرا حول محور جامعتین به ائتلاف رسیده ویک نفر را به عنوان کاندیدای واحد در عرصه انتخابات معرفی کنند.

گفتنی است، حجت الاسلام بزرگواری مدعي شده است: جبهه پیروان خط امام و رهبری که مقابل جبهه پایداری قرار گرفته بودند دچار انشقاق و شکاف شده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انشقاق ، جبهه ، پیروان ، پایداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.