سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی کانون های آسیب پذیر منطقه 16

از اولویت های اصلی اداره اجتماعی منطقه 16، شناخت آسیب های اجتماعی، آسیب دیدگان اجتماعی و نقاط حساس آسیب خیز است و در این راستا سعی در بهبود نمای منطقه و جلوگیری از گسترش آن نموده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 تأکید کرد: به منظور جلوگیری از گسترش نقاط آسیب پذیر و ارائه خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی، پایگاه مددکاری اجتماعی در پایانه مسافربری جنوب تهران ایجاد شد.

وی ادامه داد: شناسایی آسیب های اجتماعی، کانون های آسیب خیز و مداخله در بحران، در قالب مصاحبه و مشاوره و معرفی افراد به نهادهای ذیربط مانند بهزیستی، کلانتری، کمیته امداد و NGO‌ ها از جمله وظایف کارشناسان مددکاری در 2 شیفت کاری این پایگاه است.

تیموری تصریح کرد: واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 نیز به مناسبت هفته جهانی ایدز و با هدف پیشگیری از بیماری ها، آسیب ها و ناتوانی ها همایشی با عنوان ایدز برگزار می کند.

معاون امور اجتماعی منطقه 16 خاطر نشان کرد: این همایش با حضور شهروندان محله باغ آذری و در خصوص با اپیدمیولوژی بیماری در ایران و جهان و راههای پیشگیری و انتقال بیماری ایدز مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد./ز

برچسب ها: سلامت ، اداره ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.