سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخوندي رئيس ستاد انتخابات رسانه ملي شد

رئيس رسانه ملي در حكمي مجيد آخوندي، معاون سياسي صداوسيما را به سمت رئيس ستاد انتخابات رسانه ملي دوره يازدهم رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراها منصوب كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛ رئيس رسانه ملي در حكمي معاون سياسي صدا و سيما را به سمت رئيس ستاد انتخابات رسانه ملي دوره يازدهم رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراها منصوب كرد. متن حكم صارده بدين شرح است:

 جناب آقاي مجيد آخوندي
معاون محترم سياسي
سلام عليكم ؛
نظر به شايستگي ، توانمندي و تجارب مفيد، شما را به سمت رئيس ستاد انتخابات رسانه ملي دوره يازدهم رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراها منصوب مي نمايم.
با توجه به نقش  با اهميت رسانه ملي در انتخابات رياست جمهوري، جنابعالي ماموريت داريد با ايجاد هماهنگي بين معاونت ها و تمام بخش هاي خبري، توليدي و پژوهشي سازمان صدا و سيما و نيز استفاده از تمام ظرفيت ها، اقدامات زمانبندي شده تا برگزاري كامل انتخابات را انجام داده و بر حسن اجراي سياستهاي نهايي نظارت نماييد.
اطلاع رساني دقيق، صحيح و مستمر با رعايت اصل بي طرفي و اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب به منظور بالابردن آگاهي هاي عمومي و ايجاد انگيزه براي حضور پر شور ملت ايران در پاي صندوق هاي راي از جمله اهداف اصلي رسانه ملي در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراها است.
نتايج تجزيه و تحليل رويدادهاي مرتبط با انتخابات و تصميمات نهايي در مقاطع مختلف و اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر به اينجانب منعكس نمائيد.
از خداوند متعال توفيقات شما را در انجام اين ماموريت خواستارم.
سيد عزت الله ضرغامي .

./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.