سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین همایش پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند

دومین همایش پروبیوتیک و غذاها فراسودمند با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر فردوس حاجیان ریاست دانشگاه آزاد و اسلامی واحد تهران مرکز امروز در سالن همایش دانشگاه علوم و تحقیقات ضمن بیان اهمیت این همایش گفت: شاید این همایش مهم ترین جلسه ی من در طول 6 ماه مسئولیتم در دانشگاه تهران مرکز باشد.

وی تصریح کرد: پژوهشگران باید به فکر تولید علم و خرد باشند نه ترویج آن،زمانی ترویج علم سودمند است که تبدیل به تولید فکر و علم و در نهایت منجر به مقاله علمی شود.

وی افزود: مدیران دارویی ،کارخانه داران  باید به فکر ارتباط بین صنعت و فکر ایرانی باشند و علاوه بر توجه به زمینه های کاربردي به بخش بنیادی نیز توجه کنند.


وی خواستار افزایش بودجه دانشگاه ها شد و گفت: من به عنوان رئیس دانشگاه اعلام می کنم همانند جوایز بین المللی خواستار اعطای امتیاز به تلاش و ایده پژوهشگران هستم زیرا در کشور ما تنها به نتیجه اهمیت می دهند نه به تلاش شبانه روزی پژوهشگران.

وی اظهار امیدواری کرد که با تداوم این همایش و همایش های مشابه دیگر ، علاوه بر بهبود سلامت، از واردات این گونه محصولات بیوتکنولوژی بی نیاز و به خودکفایی نزدیک شویم.

لازم به ذکر است؛ هدف اصلی این همایش ایجاد تولید علم و اجرای پژوهش های بنیادی و کاربردی اعلام شد این همایش از تاریخ 21 تا 23 آذر ماه در همین مکان برگزار خواهد شد./ع2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.