سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصي/

مجمع نيرو‌هاي خط امام براي ورود به انتخابات هيچ تصميمي نگرفته است

مجمع نيرو‌هاي خط امام براي ورود به انتخابات هيچ‌گونه تصميمي را نگرفته است و تا به اين لحظه هيچ اقدامي را براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درحالی که کمتر از یکسال تا انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهاي شهر باقی‌مانده است بسياري از احزاب و تشکل‌هاي سياسي با گرایش‌های مختلف فعاليت‌هاي خود را براي حضور در عرصه انتخابات شروع کرده‌اند ولي در اين ميان برخي از تشکل‌هاي اصلاح‌طلب نسبت به ورود انتخابات هنوز هيچ‌گونه موضعي را اتخاذ نکرده و در سکوت به سر مي‌برند.

چنان‌که يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: مجمع نيرو‌هاي خط امام که به عنوان يک تشکل سياسي اصلاح‌طلب مطرح است عنوان کرده که براي ورود به انتخابات هيچ‌گونه تصميمي را نگرفته است و تا به اين لحظه هيچ اقدامي را براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده انجام نداده است.

اين مجمع تاکيد کرده است که تا زماني که زمينه و بستر براي ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات فراهم نشود درباره انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده هيچ‌گونه فعاليتي انجام نخواهد داد.

گفتني است اين حزب سياسي که  حجت‌الاسلام هادي خامنه‌اي دبيرکل آن است يکي از مهم‌ترين تشکل‌هاي اصلاح‌طلب است که در انتخابات سال 88 نقش پررنگي را ايفا کرد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.