سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت بازسازي خانه احزاب با هدف تاثير مثبت در فعاليت‌هاي حزبي کشور

دبيرکل حزب آبادگران جوان گفت: خانه احزاب نيازمند بازسازي و بازنگري در حدود اختيارات و تشکيلات است و بايد به صورت جدي به آن توجه شود.

حسن بيادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با احياي مجدد خانه احزاب اظهار داشت: خانه احزاب نيازمند بازسازي و بازنگري در حدود اختيارات و تشکيلات است و بايد به صورت جدي به آن توجه شود.

دبيرکل حزب آبادگران جوان با تأکيد به نقش موثر خانه احزاب بيان کرد: احياي خانه احزاب مي‌تواند نقشي موثري در پيشرفت فعاليت احزاب ايفا کند و داراي نقش کليدي است.

وي با بيان اين مطلب که متأسفانه خانه احزاب در کش و قوس‌هاي سياسي قرار گرفته است، اظهار داشت: فعاليت‌ها در اين نهاد به جاي اينکه در جهت تحکيم و قدرتمند شدن پيش رود، به سوي تضعيف آن سوق پيدا کرده است.

دبيرکل حزب آبادگران جوان خاطرنشان کرد: کارکرد خانه احزاب پيش از تعطيلي از سوي وزارت کشور موثر بوده اما نگذاشتند در کيفيت خود باقي بماند.

گفتني است؛ که خانه احزاب ايران در سال1379 تاسيس و در سال1380 به عنوان يك نهاد غيردولتي به منظور تضارب آرا و هم‌انديشي ميان احزاب و گروه‌هاي سياسي آغاز به كار كرد.و حسین موسوی تبریزی از مجمع مدرسین و محققین و حسن غفوری‌فرد ،حسین کاشفی از حزب مشارکت ریاست شورای مرکزی این خانه را بر عهده داشته‌اند، و اين نهاد به دليل عدم تمديد پروانه از سال83،ازسوي وزارت کشور  در سال 89 منحل اعلام شد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.