سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرج مظفری: ترکیب تیم و کادر هم باید جهانی باشد / دست خالی از مکزیک بر نمی گردیم

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در سال آینده باید در مسابقات قهرمانی جهانی که در کشور مکزیک برگزار می شود شرکت کنند.

ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما برای انجام برنامه های آماده سازی و حضور در مسابقات جهانی وقت نداریم و باید به سرعت نسبت به آغاز تمرینات آماده سازی و اردوهای تمرینی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: طبق اطلاعیه فدراسیون جهانی والیبال FIVB در تقویم سال 2013 میلادی، زمان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از ششم لغایت 16 تیر ماه سال 1391 اعلام شده است.

این موضوع حاکی از نبودن فرصت کافی و محدود بودن زمان تمرینات است.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که مسابقات جوانان جهان شهریور ماه سال 1392 برگزار می شود، ما نمی توانیم از نظر بازیکن و نیرو به تیم ملی جوانان کمک کنیم،‌البته بعد از پایان شاید این اتفاق صورت بگیرد.

وی یادآور شد: با وجود این که هنوز توافقات نهایی را با مسئولان فدراسیون انجام نداده ام اما برنامه پیشنهادی خود را در خصوص آماده سازی ملی پوشان به فدراسیون ارائه کرده ام در این برنامه 10 اردوی تمرینی پیش بینی شده است که از میان آن 2 اردو برون مرزی و تدارکاتی خواهد بود.

*130 روز درگیر تمرینیم

وی تصریح کرد: طبق برنامه پیشنهادی در صورت تصویب نوجوانان ملی پوش 130 روز درگیر تمرین و آماده سازی هستند، در مرحله جدید تمرینات برای حضور موفق در مسابقات جهانی روی برنامه های بدن سازی تمرکز بیشتری خواهیم داشت. زیرا سطح بازیها و تعداد مسابقات زیاد است و نباید در طول دیدارها از نظر بدنی دچار افت نشویم.

وی یادآور شد: با توجه به سطح بالا مسابقات پس از ارزیابی مجدد عملکرد ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا، اقدام به تغییر ترکیب تیم در برخی پست ها خواهیم کرد در این مرحله میانگین قدی بازیکنان هم از دیگر ملاک های مهم انتخاب بازیکنان محسوب خواهد شد. احتمال تغییر اعضای کادر فنی نیز وجود دارد، گزینه های پیشنهادی را برای تصویب نهایی به فدراسیون ارائه خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام شده در نظر داریم اردوهای تمرینی تیم ملی نوجوانان را در سال 1392 از اول فروردین ماه آغاز و قرار است در شهرهای مختلف از جمله مازندران، بندر عباس و.... نسبت به تشکیل اردو اقدام کنیم تا والیبال حرفه ای در دیگر استان ها هم رواج داده شود.

مظفری گفت: ما در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در فکر رفتن روی سکو هستیم با این هدف به مکزیک خواهیم رفت و دست خالی بر نمی گردیم./آق

برچسب ها: مظفری ، مکریک ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.