سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود افشار دوست:

فدراسيون و تيم ايران در ليگ جهاني جوان هستند/بازي با قدرتهاي مطرح به سود ماست

محمود افشار دوست دبير فدراسيون واليبال گفت: طبق قرعه كشي مسابقات ليگ جهاني تيم ملي ايران در گروه بسيار سخت و سنگيني قرار گرفته است.

محمود افشار دوست دبير فدراسيون واليبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور در مسابقات ليگ جهاني و بازي مقابل برترين تيمهاي جهان كار بسيار سختي است اكثر تيم هاي صاحب نام و با تجربه دنياي واليبال در گرو ايران قرار دارد.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه حضور تيم واليبال ايران در رقابت هاي ليگ جهاني 2014 قطعي شده است اين موضوع به سود واليبال ايران خواهد بود چون در پيكارهاي سال 2013 عيار واقعي تيم ايران مشخص شده و بازيكنان براي حضور در مسابقات سنوات آينده تجربه هاي زيادي را كسب خواهند كرد.

دبير فدراسيون واليبال يادآور شد: اگر قرار بود كه تيم ايران در مسابقات ليگ جهاني 2014 حضور نداشته باشد بهتر بود كه تيم ايران در گروهي قرار بگيرد كه بتواند مقابل حريفان مرحله مقدماتي خود برد داشته باشد و صعودش به دور دوم مسابقات قطعي شود.

افشار دوست گفت: بازي با تيمهاي صاحب نام جهان واليبال بدون در نظر گرفتن نتايج كسب شده از نظر فني به سود واليبال ايران است تيم هاي عنوان دار و صاحب مقام در مسابقات قهرماني جهان ، ليگ جهاني، المپيك و.. مي توانند در طول پيكارهاي 2013 تيم ايران را به خوبي در شرايط سخت قرارداده و بازيكنان توانايي هاي خود را به طور كامل مورد نمايش قرار دهند.

وي يادآور شد: بازيكنان ما بايد با تمام قوا و آمادگي كامل در مقابل حريفان صف آرايي كنند ما تجربه بازي با تمامي اين تيمها به جز آلمان را در كارنامه خود در طول مسابقات مختلف داشته ايم اما بايد به جرات گفت كه شرايط هر مسابقه و تورنمنت در هر برهه زماني متفاوت و منحصر به فرد است و ضعيت رقابت هاي ليگ جهاني بسيار متفاوت و حساس است بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم ملي و همچنين مسئولان فدارسوين واليبال بايد به اين قضيه نگاهي حرفه اي و سطح بالا داشته باشند.

دبير فدراسيون واليبال تصريح كرد: واليبال ايران در ليگ جهاني تيمي جوان است البته اين صنعت فقط مختص به تيم نيست بلكه فدراسيون را نيز شامل مي شود طي كردن مسافتهاي طولاني در مدت زمان كوتاه باعث مي شود تا احتمال كسب نتايج مطلوب را كاهش دهد چون ما هنوز تجربه چنداني از سفرهاي طولاني و هماهنگي سريع با شرايط خاص كشورهاي مختلف را نداريم پس بايد به واليبالي ها فرصت داد./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.