سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیغ نورد: گل کار، قول پرداخت 20 درصدی را پس از تبلیغات داده است

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از پرداخت 20 درصدی قرار داد بازیکنان توسط گل کار رئیس کارخانه آلومنیوم پس از شکایات نیم فصل خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم حساب بازیکنان در آینده ای نزدیک پر شود.

محمود تیغ نورد کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  تمرینات تیم پس از یک هفته استراحت از سه شنبه 21 آذر ماه شروع می شود و با توجه به انصراف در رقابت های جام حذفی تمام تمرکزمان بر مسابقات لیگ برتر است و به عنوان کاپیتان تیم با تصمیم مسئولان باشگاه به طور کامل موافق هستم.

وی ادامه داد: حداقل کار مدیر کارخانه آلومینیوم بیش از دیدار با تیم سپاهان  اصفهان با حضور در باشگاه قول پرداخت 20 درصدی از قرار داد بازیکنان را پس از تعطیلات نیم فصل داده است و امیدواریم پس از تعطیلات مسئولان به تعهدات خود عمل کنند به حساب بازیکنان مطالبات جهت افتاده واریز شود.

تیغ نورد تصریح کرد: تیم فوتبال آلومینیوم از بازیکنان جوان و انگیزه ای تشکیل شده است. پیشرفت و بقا در رقابت های لیگ برتر مستلزم حمایت مالی همه جانبه مسئولین استان و باشگاه است و با تزریق پول و پرداخت مطالبات بازیکنان به طور مستمر علاوه بر بقا در رقابت های لیگ برتر، تبدیل به حریفی قدرتمند سرسخت می شویم.

کاپیتان افزود: جاری زاده به عنوان مدیر عامل تاکنون تمام تلاش خود را برای موفقیت و پیشرفت تیم آلومینیوم بکار گرفته است و موفقیت فعلی تیم مرهون زحمات مربیگری های وی و همکاری و همیاری اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم است.

وی افزود: استقلال تیم قدرتمندی است و مصاف با این تیم برای به طور حتم سخت و نفس گیر است. آلومینیوم در خانه میزبان آبی پوشان و از حمایت هواداران خود بهره مند است بنابراین برای حفظ جایگاهمان در جدول و البته صعود به رده های بالاتر باید مقابل استقلال پیروز میدان شویم./آق

برچسب ها: گل کار ، تبلیغات ، قول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.