سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 8 تن و 600 کیلو تریاک و کریستال در سراوان / آتش سوزی مهیب 4 تن از تریاک‌ها را سوزاند

جانشین فرمانده ی مرزبانی ناجا از کشف 8 تن و 600 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و شیشه در محدوده مرزهای سیستان و بلوچستان طی دو عملیات در شب گذشته خبر داد.

سردار گراوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران مرزبانی استان در پی کسب خبری مبنی ورود یک گروه از قاچاقچیان که حامل مقادیر زیادی مواد مخدر هستند بلافاصله شروع به اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران با آمادگی کامل و اجرای کمین بر سر راه قاچاقچیان آنان را غافلگیر و محاصره نمودند که قاچاقچیان با رویت مأمورین شروع به تیراندازی و درگیری مسلحانه کردند که طی این درگیری چند ساعته قاچاقچیان که قادر به مبارزه با مرزبانان نبودند گریخته و متواری می شوند.

این مقام ارشد مرزبانی در ادامه اعلام کرد: طی پاکسازی از محل درگیری با وجود آتش گرفتن 4 خودروی تویوتای خودروی قاچاقچیان ماموران توانستند از 8 تن مواد حامل آنان 4 تن را سالم کشف و ضبط کنند.

گراوند در خاتمه با اشاره به عملیات هماهنگ دیگری در محدوده زابل سراوان خاطر نشان کرد: همچنین در این راستا مأمورین طی یک عملیات دیگری توانستند تعدادی موتورسیکلت سوار را که قصد ورود به کشور به همراه 600 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و شیشه که عمده این مواد را شیشه در بر گرفته بود توقیف و محموله آنها را به همراه موتورسیکلت هایشان ضبط کنند./ز

برچسب ها: تریاک ، قاچاق ، سراوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.