سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش و نقد و بررسی مستند«1030» بهترین فیلم مستند بلند جشنواره حقيقت

دوشنبه 20 آذرماه فیلم مستند «1030» ساخته «ایمان تحسین زاده» در سالن "سینماحقیقت" مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم در سومین روز از مجموعه نمایش های «شب ستاره ها» ویژه مرور آثار مستند برگزیده ی ششمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به نمایش عمومی درخواهد آمد که این برنامه به مدت چهار هفته و تا روز 13 دی ماه، در سالن سینماحقیقت این «مرکز» برپا خواهد بود.
بر پایه این گزارش، پس از نمایش فیلم یادشده هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور علی اصغر کشانی (مجری- کارشناس)، ایمان تحسین زاده (کارگردان) و طهماسب صلح جو (منتقد سینما) برگزار خواهد شد.
مستند «1030» نگاهی به زندگی روزمره عشایر بختیاری و روش زندگی آنان در قلب طبیعت و همچنین آماده سازی ایل برای کوچ بهاری دارد.
عصر فردا (سه شنبه 21 آذر) نیز فیلم های شهری که می شناسم (احسان معصوم) و گنبد مینا (محمد احسانی) به نمایش عمومی درآمده و با حضور عباس کریمی و مازیار فکری ارشاد، مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها که همه روزه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه) و به مدت چهار هفته، در سالن سینماحقیقت برپا می گردد، از ساعت16:30 لغایت 18 است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات 18:15 تا 19:45 برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، همه روزه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ي2
برچسب ها: مستند ، سینما ، حقیقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.