معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت : مرزهای کمی را پشت سرگذاشتیم و به ارتقاء کیفیت می اندیشیم .

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس کیومرث طهماسبی در جمع برنامه سازان و کارکنان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود : توجه سازمان در سالهای اخیر به مراکز استانها سبب شد تا شبکه های استانی صدا و سیما در حوزه های تولید و فنی از رشد بی نظیری برخوردار شوند .

وی با اشاره به اینکه مراکز استانها اکنون به کانون کشف استعدادهای مستعد و جوان هنرمند در کشور تبدیل شده اند گفت : شناخت ظرفیت ها ، استعدادها و توانمندی همکاران مراکز استانها به نتیجه رسیده است به طوری که جوانان برنامه ساز این مراکز در عالی ترین سطوح برنامه سازی می درخشند .

وی گفت : راهیابی 41 اثر از مراکز به بخش مسابقه جشنواره سینما حقیقت ودریافت 6 تندیس ف4 دیپلم افتخار و 4 لوح تقدیر این جشنواره دربخش مستند موفقیتی بی سابقه بوده است .

معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با مقایسه وضعیت گذشته و حال مراکز استانی صدا و سیما از حیث فنی گفت : روزگاری برای یک ارتباط ساده رادیویی و تلویزیونی ، مراکز استانها با بیشترین مشکلات روبرو بودند ولی به لطف الهی ، توجه مسئولان سازمان و تلاش همکاران ساعی مراکز ، پیچیده ترین مسائل مهندسی و فنی برطرف شده است ، به طوریکه در هر لحظه ، هر یک از شبکه های استانی یا همزمان با هم می توانند به شبکه های ملی مرتبط شوند تا همه مردم ایران بتوانند از این طریق با فرهنگ ، آداب و رسوم و سنت های بومی و محلی آشنا شوند .

طهماسبی افزود : همان طوری که در برنامه های فاخر و ارزشمند به جایگاه ممتازی رسیده ایم ، امیدواریم در برنامه های جاری نیز شبکه های استانی بتوانند با نوآوری های خود رضایت حداکثری مخاطبان را جلب کنند .

وی دقت و توجه به هدف برنامه و تحقیق و پژوهش ، استفاده از مجریان و کارشناسان مسلط به موضوع ، دقت در همه زوایای فرم و شکل برنامه مانند نور ، تصویر ، صدا ، دکور و کارگردانی را از عواملی دانست که در تولید یک برنامه کیفی می تواند محتوا را به بهترین شکل به انبوه مخاطبان مشتاق منتقل کنند .

معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان افزایش توجه و رضایت مخاطبان و ارتباط تعاملی و مستحکم آنان با شبکه های استانی را دو وظیفه مهم مراکز استانی رسانه ملی برشمرد ./س


برچسب ها: حقیقت ، جشنواره ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.