سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصويب کليات طرح معافيت شهرداري‌ها از پرداخت هزينه‌هاي روشنايي معابر

سخنگوي کميسيون عمران مجلس، از تصويب کليات طرح معافيت شهرداري‌ها و وزارت راه از پرداخت هزينه‌هاي روشنايي معابر و هزينه‌هاي نصب تابلوهاي راهنمايي در نشست عصر روز گذشته (يکشنبه) اين کميسيون خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه عصر روز گذشته (يکشنبه 19آذرماه) کميسيون عمران، گفت: در اين جلسه که با حضور رئيس و معاونين کميته امداد امام خميني (ره) برگزار شد، حسين انواري، رئيس کميته امداد امام خميني (ره) گزارشي از عملکرد اين کميته به اعضاي کميسيون ارائه کردند و همچنين مشکلات مددجويان کميته امداد در حوزه عمران و مسکن مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه با اشاره به بررسي ماده 54 قانون تنظيم‌بخشي مقررات ملي دولت در ادامه اين جلسه، افزود: براساس اين ماده شهرداري‌ها و وزارت راه و شهرسازي از پرداخت هزينه‌هاي روشنايي و برق‌رساني در معابر شهرها و جاده‌ها و نصب تابلوهاي راهنمايي معاف مي‌شوند که نهايتا کليات اين طرح به تصويب اعضاء کميسيون رسيد و جزئيات نيز در جلسه آتي کميسيون بررسي خواهد شد.

وي در ادامه بابيان اينکه شرکت‌هاي آب، برق، گاز، شرکت‌هاي غير دولتي هستند، اظهار داشت: اين طرح تامين منابع مالي شرکت‌ها را دچار آسيب مي‌کند که در اين خصوص نيز قرار شد مرکز پژوهش‌هاي مجلس نخوه تامين منابع مالي اين شرکت‌ها را بررسي و پيشنهادي درباره اين مسئله به کميسيون ارائه دهد.

سخنگوي کميسيون عمران مجلس همچنين به سيل دشتستان استان بوشهر که در سه هفته پيش رخ داده بود اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به اين حادثه، مسئولين سازمان هلا‌ل احمر در اين جلسه حضور پيدا کرده و گزارشي از عملکرد اين سازمان را به اعضاي کميسيون ارائه دادند.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: کمیسیون ، کمیته ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.