عياري کارشناس بازاريابي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: بحث بازاريابي در ايران به دليل ضروريات صنعت اقتصادي در حال رشد است.
وي با بيان اينکه سطح دانش شرکت ها نسبت به دهه قبل به طرز قابل قبولي افزايش پيدا کرده ادامه داد: بازاريابي مجموعه اي از دانش مديريتي است و به پيدا کردن مشتري يا انعقاد قرارداد محدود نمي شود.
عياري افزود: بازاريابي بر مبناي مخاطب است و به شرکت ها راه هاي در بازار ماندن را آموزش مي دهد.
وي با بيان اينکه فروش بازوي کمکي بازاريابي است ادامه داد: فروش علمي محصولات به رشد بازاريابي کمک مي کند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: براي رسيدن به اصل بازاريابي بيشتر بايد خود را به اصول آن نزديک و آن را فراگير کرد./س