سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميركاظمي:

مشايي راي نمي‌آورد/ به اصلاح قانون انتخابات، سياسي نگاه نشود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره تغییرات اخیر در دفتر دولت و احتمال کاندیداتوری مشايی گفت: به نظر بنده اگر حضور وی در انتخابات مشکلی نداشته باشد رای نخواهد آورد.

مسعود میرکاظمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصلاح قانون انتخابات در مجلس گفت: اگر تغییراتی که در قانون رخ می‌دهد مورد نظر شورای نگهبان بوده و برای نظارت بیشتر صورت گیرد، پسندیده است.

وی افزود: البته برخی مواد مانند ماده 35 زاید است و حذف خواهد شد .

رئیس کمیسیون انرژی همچنین تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی، شورای نگهبان و مجلس با یکدیگر در اصلاح قانون انتخابات همکاری کنند تا هم این اصلاح به صورت درست صورت گیرد و هم نظارت در روند این اصلاح باشد، خلاءها رفع شده و خوب است.

میرکاظمی در ادامه افزود: ديدگاه سياسي در روند اصلاح قانون انتخابات چه از طرف دولت و چه از طرف مجلس دور از وحدتی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند.

وی هم چنین درباره تغییرات اخیر در دفتر دولت و احتمال کاندیداتوری مشايی گفت: مشايی به طور صریح براي حضور در انتخابات اعلام آمادگي نكرده است اما به نظر من بنده اگر حضور وی در انتخابات مشکلی نداشته باشد رای نخواهد آورد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاظمی ، نماینده ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.