سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی لطیفی: استقلالی ها فاقد یک بازیکن طراح هستند

پیشکسوت استقلال گفت: از تیم فوتبال استقلال توقع قهرمانی در نیم فصل اول لیگ دوازدهم داشتیم اما این تیم به چند دلیل نتوانست صدر جدول را تا پایان هفته هفدهم از آن خود کند.

علی لطیفی پیشکسوت  تیم فتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: انگیزه بالای داماش ها یکی از علل باخت استقلال بود عابدینی و درخشان توانسته بودند قبل از بازی با ایجاد شرایط لازم برای تیم باعث افزایش روحیه بازیکنان داماش شوند.

لطیفی در ادامه بیان کرد: ایده ها واستراتژی قلعه نویی در این بازی با اخراج ساموئل به هم ریخت داماش ها با یک بار بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت های خطر ناکی هم توانستند ایجاد کنند.

 وی در ادامه اظهار داشت: استقلالی ها دردقایق آخر بازی درلاک دفاعی فرو رفتند و دل به ضد حمله بستند داماش ها توانستند از طریق زدن شوت از راه دور به گل پیروزی بخش دست یابند.

 وی تصریح کرد: مدافعان استقلال اشتباهات مهلکی را انجام دادند ضعفهای مدافعان در این سطح بعید است در مجموع داماش استحاق برد در این بازی را داشت.

وی درباره عدم قهرمانی نیم فصل توسط استقلال گفت: به جز اینکه تیم قهرمان نیم فصل روحیه مضاعفی نسبت به دیگر تیم ها به دست می آورد چیز دیگری عابد این تیم نخواهد شد استقلال درنیم فصل اول لیگ  یازدهم قهرمان شد اما در پایان فصل این سپاهان بود که توانست قهرمانی لیگ یازدهم را به دست آورد عملکرد تیم های قلعه نویی در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول است.

لطیفی عنوان کرد: نبود یک لیدر در ترکیب استقلال در فصل جاری جزو مشکلات آبی پوشان بوده است این تیم فاقد یک بازیکن طراح همچون جباری است که بتواند مدافعان را به خط میانی و از این خط به حمله مستقل کند.

بازیکنان خط میانی استقلال در نبرد جباری ضعیف عمل کردند

پیشکسوت استقلال بیان کرد: امسال قلعه نویی بازیکنانی را جذب کرده که پا به سن گذاشته اند و اواخر دوران فوتبالشان است این بازیکنان فاقد توان وانرژی جوانی هستند و به طور حتم استقلالی ها با حضور این بازیکنان در هفته های پایانی دچار مشکل خواهند شد.

وی بیان کرد:  هوش و ذکاوت قلعه نویی بوده که استقلال همچنان  مدعی قهرمانی لیگ برتر است آبی پوشان نیازمند بازیکنانی با قابلیت و توانایی بالا هستند به هر حال این تیم به بازیکن طراحی همچون مجتبی جباری احتیاج دارد که نظم را در میانه زمین به وجود آورد.

 وی در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال در نیم فصل اول لیگ دوازدهم گفت: استقلال باتوجه به بازیکنانی که دراختیار داشته کسب نائب قهرمانی در نیم فصل نتیجه خوبی برای این تیم به حساب می آید اگر استقلالبالای جدول است به خاطر قدرت این تیم درنیمکت مربیگری و شخص امیر قلعه نویی بوده که از نفرات زمین تاثیر  بیشتری در تیم گذاشته است.

وی در خصوص کیفیت بازیهای لیگ برتر گفت: لیگ برتر برگزار می شود تا از طریق آن بازیکنان متعدد شناسایی شوند امسال پدیده ای در لیگ برتر ندیدم تعطیلات زیاد به خاطر بازیهای تیم ملی در طول  نیم فصل اول لیگ دوازدهم معضلی برای تیم های لیگ برتری شده بود.

لطیفی تصریح کرد: تعطیلی بیش از حد لیگ دوازدهم باعث شده  که مربیان تیم های در آماده کردن  بازیکنانشان دچار مشکل شوند و همچنین انگیزه بازیکنان غیرملی پوش هم کاهش پیدا کرد.

 پیشکسوت استقلال گفت: امتیازات نزدیک تیم های لیگ برتر با هم حسن لیگ برتر امسال بود در مجموع با توجه به تعطیلات بی وقفه نمره منفی به لیگ دوازدهم می دهم.

گفتنی است:  تیم فوتبال استقلال با نتیجه 1 بر صفر مقابل داماش گیلان شکست خورد و با 31 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت./آق
برچسب ها: علی ، لطیفی ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.