سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بارندگی ها در غرب کشور

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشورگفت: امروز بارندگی ها در غرب کشور گسترش می یابد و از اواخر امروز بر شدت آن افزوده می شود و فردا از میزان بارندگی در شمال غرب و نوار غربی کشور به تدریج کاسته می شود.

 عبدالرضا امیدوار،مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با ارزیابی و ضع آب وهوای امروز کشور گفت: طبق بررسی های به عمل آمده، امروز بارندگی ها در غرب کشور گسترش می یابد و از اواخر امروز بر شدت آن افزوده می شود و فردا از میزان بارندگی در شمال غرب و نوار غربی کشور به تدریج کاسته می شودو بارش در مناطق مرکزی، شرق، شمال شرق و جنوب کشور را در بر می گیرد و این سامانه روز جمعه از مرزهای شرق کشور خارج خواهد شد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارشها به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: امروز و فردا تنگه هرمز، دریای عمان، سواحل و جزایر جنوبی کشور در برخی ساعات رگبار باران همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و همچنین امروز خلیج فارس مواج می باشد.

امیدوار با اشاره به استانهای غربی کشور گفت: بارش باران و رعدوبرق دراستانهای کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بويراحمد، غرب کردستان و غرب آذربایجان غربی از شدت بیشتری برخوردار است بنابراین آب گرفتگی معابرعمومی و سیلاب در برخی نقاط استانهای فوق دوراز انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور  در خصوص وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز گفت: آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز،ابری وبارش باران در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود./س
برچسب ها: هوا ، باران ، سامانه بارشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.