سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایراندوست: تساوی مقابل قدرت آسیا کار سختی بود

سرمربی تیم ملی جوانان دختران در خصوص بازی تیمش مقابل تایلند به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مریم ایراندوست- سرمربی تیم ملی جوانان گفت: شاگردانم را تحسین می کنم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند. بچه ها امروز هم قسم شده بودند که مقابل تایلند کاری کنند که از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کنند که خوشبختانه با دوندگی و تلاش زیاد، علیرغم شرایط خوب فیزیکی بازیکنان تایلند نسبت به ایران، راه نفوذشان را بستند و در نیمه نخست با دو کار گروهی و ترکیبی به 2 گل زیبا رسیدیم.

وی افزود: در نیمه دوم در دقیقه 70، ایران به دلیل مصدومیت شدید دفاع وسط دقایقی را 10نفره بازی کرد که اولین گل تایلند را در شرایط 10 نفره دریافت کردیم و در واقع کم تجربگی بازیکنان باعث شد تا دو گل دیگر را دریافت کرده وبازی برده را با تساوی عوض کنیم.اما واقعا فوتبالی که ملی پوشان امروز به نمایش گذاشتند بازی جذاب و بسیار سختی بود که این امر نشان می دهد روی تیم های پایه کار شده و ایران دیگر تیمی نیست که مقابل تایلند 8 گل دریافت کند و تایلندی ها از گل زدنشان به ایران خوشحال باشند. امروز ما کاری کردیم که تایلند پس از تساوی و از نباختنش مقابل ایران خوشحالی کرد. امروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: به فدراسیون فوتبال مخصوصا به فوتبال دوستان این نتیجه ارزشمند را تبریک می گویم. تیم تایلند بسیار قوی است. بازی سنگین و سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در مقابل تیمی که همیشه قدرت آسیا بوده بازی کردیم و از هیچ تلاشی برای کسب بهترین نتیجه دریغ نکردیم.

وی در پایان در خصوص آخرین بازی ایران که مقابل اردن روز پنجشنبه برگزار می شود گفت: هدف ما این است که نتایج خوبی کسب کنیم و نیم نگاهی به صعود نیز داشته باشیم. اگر تایلند مقابل ازبکستان مساوی کند و ما اردن را با اختلاف 3 گل شکست دهیم می توانیم به عنوان صعود کننده این گروه باشیم و جدای این صعود تمام تمرکزمان بر روی بازی خوب و بردن برابر اردن است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.