سرمربی تیم ملی زیر 19 سال دختران گفت: تیم ازبکستان کاملا قدرتی بازی می کند اما با برنامه های تمرینی که در اردوهای تدارکاتی انجام داده ایم، می خواهیم که بهترین نتیجه را بگیریم

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مریم ایراندوست-سرمربی تیم ملی جوانان بانوان گفت: هیچ شناختی از این تیم نداریم فقط تیم ملی بزرگسالان بانوان 4 سال گذشته مقابل ازبکستان در رقابتهای تایلند قرار گرفته بود که با نتیجه 5 بر یک بازی را واگذار کرد.این تیم ،تیم فیزیکی بوده و کاملا قدرتی بازی می کند.

وی در ادامه در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه گفت: قول داده بودیم که از مرحله اول صعود کنیم که با اقتدار و نتایج خوب در مرحله نخست  این مهم رخ داد و در واقع ملی پوشان ایران یک سر و گردن  از دیگرتیم ها در منطقه بالاتر هستند.پیش از آغاز مرحله دوم نیز قرار بود تا دو دیدار دوستانه برون مرزی با تیم های قوی تر ا زخود داشته باشیم که متاسفانه این اتفاق پیش نیامد و اردوهای تدارکاتی و دیدار دوستانه با تیم ملی بزرگسالان بانوان  انجام داده ایم و آماده هستیم .تمام تمرکزم را روی بازی امروز گذاشته ام  تا  بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. هر چه در توانمان بود در اردوها کار کردیم و با غیرت و تعصبی که از بازیکنانم  سراغ دارم مطمئنا برای  نتیجه خوب و موفقیت به میدان  می روند.

سرمربی تیم ملی زیر 19 سال  در خصوص دیدار مقابل تایلندگفت: این تیم از آسیای جنوب شرقی است که بسیار سرعتی بوده و تاکتیک پذیر است. دوسال گذشته که با تیم نوجوانان در تایلند برای مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا حضور داشتیم بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم هر چند که نتیجه این دیدار پیروزی برای ایران نبود اما از لحاظ فنی نوجوانان فوق العاده بودند. برای تیم ملی 19 سال نیز با توجه به شناختی که از تایلند داشتیم برنامه ریزی کردیم و تلاش کردیم تا اختلاف سطح بین خود و تیم های آسیای شرقی مخصوصا تایلند را کم کنیم و اکنون زمان آن رسیده تا نتیجه تلاشهای خود را ارزیابی کنیم.

ایراندوست در مورد بازی مقابل اردن گفت: معتقدم همه چیز بستگی به بازی امروز دو تیم اردن و تایلند، ازبکستان و ایران دارد. تیم اردن همیشه در کشور خودش میزبان بوده  و این اولین بار است که در کشور بی طرف بازی می کند و معتقدم شرایط برای ما بهتر خواهد بود. بین ایران و اردن همیشه یک بازی پایاپای صورت گرفته و نتیجه اش را اتفاقات فوتبال رقم می زند.

سرمربی دختران زیر 19 سال در پایان گفت: در مرحله دوم هدف اصلی ما به نمایش گذاشتن فوتبال خوب و پایاپای در برابر تیم های قدرتمند، کم کردن فاصله از لحاظ نتیجه و گل آوراژ است و در نهایت نیم نگاهی به صعود از این مرحله داریم./با
برچسب ها: تیم ملی ، دختران ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار