سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله حيدري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صداي آزادي‌خواهي غرب گوش فلک را کر کرده است/صداوسيما غرب را رسوا کرد

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اقدام آمريکا براي تحريم صداو سيما نشان مي‌دهد که اين سازمان روشن گري قابل تحسيني را در عرصه افکار عمومي جهاني داشته و برنامه‌هاي غير واقعي و اخبار دروغين غرب را رسوا کرده است بنابراين از ترس رسوايي بيشتر مساله تحريم را مطرح مي‌کنند.

آيت‌الله محسن حيدري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح سناي آمريکا براي تحريم صداوسيما و شرکت‌هاي مرتبط با آن، اين طرح را در راستاي سياست‌هاي يک بام و دو هواي مقامات آمريکايي دانست و اظهار داشت: غرب و آمريکا از يک طرف نداي آزادي‌خواهي را سر مي‌دهند و از طرف ديگر با اينگونه اقدامات به جهان نشان مي‌دهند که بويي از آزادي‌خواهي نبرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه صداي آزادي خواهي مقامات مدعي آمريکا گوش فلک را کر کرده است، ادامه داد: اين اقدام آنان نشان مي‌دهد که صداوسيما به رسالت خود به خوبي عمل کرده  و در عرصه رسانه‌اي و اطلاع رساني موفق بوده است.

وي تاکيد کرد: صداوسيماي جمهوري اسلامي روشن گري قابل تحسيني را در عرصه افکار عمومي جهاني داشته و برنامه‌ها و اخبار دروغين غرب را رسوا کرده است بنابراين از ترس رسوايي بيشتر مساله تحريم را مطرح مي‌کنند.
 
لازم به ذکر است که همزمان با حمله تروریستی به دفتر شبکه های 'العالم' و 'پرس تی وی' در پایتخت سوریه، سنای آمریکا طرحی را برای تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مرتبط با آن روی میز قرار داد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.