سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورج فرامرزيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عوامل سازنده "كلاه پهلوي" همه حرفه اي بودند/ "يعقوب" معمار فرمانداري مي شود

يعقوب به عنوان يك يهودي با سابقه كار معماري در كشورهاي اروپايي، معمار ساختمان فرمانداري مي شود.

تورج فرامرزيان بازيگر نقش "يعقوب" در مجموعه "كلاه پهلوي" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموعه "كلاه پهلوي" در نقش "معمار يعقوب" كه فردي يهودي و كار بلد در ساخت و ساز و معماري است بازي مي كنم.
وي افزود: اين معمار بيشتر عمر خود را در كشورهاي اروپايي سپري كرده و در شهر سامان معمار ساختمان فرمانداري مي شود.
بازيگر نقش "معمار يعقوب" با اشاره به حضور بزرگان عرصه بازيگري در مجموعه "كلاه پهلوي" اظهار داشت: خوشبختانه همه بازيگران "كلاه پهلوي" حرفه اي بودند و "سيد ضياءالدين دري" كارگردان با دانش و متبحر اين پروژه به خوبي توانست اثري ماندگار به تصوير كشد.
فرامرزيان در خصوص تغيير ديالوگ ها از سوي بازيگران ابراز داشت: "سيد ضياءلدين دري" با سالها كار بر روي دكوپاژ و متن اين اثر تاريخي جايي براي سؤال باقي نگذاشته بود.
وي ادامه داد: ما همه به كارگرداني و دكوپاژ دقيق "دري" ايمان داشتيم و وي هم در خصوص هر نظر و عقيده اي از سوي بازيگران با آنها وارد گفتگو مي شد و به خوبي از ايده ها استقبال مي كرد.
اين بازيگر با اشاره به حضور بازيگران جوان پروژه "كلاه پهلوي" گفت: جوانان با استعدادي وارد مجموعه "كلاه پهلوي" شدند و تحت هر شرايطي احترام پيشكسوتان را حفظ كردند.
فرامرزيان ضمن تشكر ويژه از "مجتبي وحيدي" برنامه ريز "كلاه پهلوي" و "سيد ضياء الدين دري" كارگردان خاطر نشان كرد: با توجه به شروع كار از سال 1385 و همكاري چند ساله من با سريال "كلاه پهلوي" اميدوارم اين اثر مورد استقبال مخاطبان قرار گيرد./ص

برچسب ها: کلاه پهلوی ، یعقوب ، معمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.