سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس مسائل خاورميانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صهيونيست‌ها در برابر خواسته‌هاي مشروع فلسطين ايستادگي مي‌کنند

يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: رژيم اشغالگر قدس سعي دارد از دستيابی ملت فلسطین به حقوق مشروع خود جلوگيري کرده و آنها را از پیگیری خواسته هایشان بازدارد.

رضا اميري مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مخالفت‌هاي پي‌در‌پي رژيم جعلي صهيونيستي نسبت به جايگاه جديد فلسطين در سازمان ملل متحد، گفت: به عضويت رسيدن فلسطين به عنوان کشور ناظر غير عضو سبب شده نتانياهو در موضعي رسمي اعلام کند فلسطينيان با اين روش نمي‌توانند به دولت مستقل دست يابند.

وي با تاکيد بر کارشکني‌هاي آمريکا و انگليس در راستاي جايگاه جديد فلسطين در سازمان ملل متحد، تصريح کرد: غرب با تصور واهي مبني براينکه پيش از دستيابي فلسطين به دولت مستقل در سازمان ملل بايد سياست‌هاي رژزيم منحوس صهيونيستي به آنها تحميل شود، خواهان مذاکرات ميان رژيم غاصب صهيونستي و ملت مظلوم فلسطين است.

اميري‌مقدم در ادامه با اشاره به سياست‌هاي شوم وخصمانه رژيم اشغالگر قدس، افزود: رژيم غاصب صهيونيستي در تلاش است تا با کارشکني ‌هاي خود از تشکيل حکومت مستقل فلسطيني جلوگيري کرده و در روند دستيابي فلسطين به حکومت مستقل خلل ايجاد کند.

اين کارشناس مسائل خاورميانه در پايان يادآور شد: رژيم اشغالگر قدس سعي دارد از دستيابی ملت فلسطین به حقوق مشروع خود جلوگيري کرده و آنها را از پیگیری خواسته هایشان بازدارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.