سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا و با حضور متولیان و مسوولان صنايع دستي كشور؛

راهکارهای توسعه بازرگانی صنایع دستی در آمریکای جنوبی بررسي مي شود

معاون صنايع دستي كشور از برگزاري نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای توسعه فعالیت های بازرگانی صنایع دستی در کشورهای امریکای جنوبی خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ معاون صنايع دستي كشور از برگزاري نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای توسعه فعالیت های بازرگانی صنایع دستی در کشورهای آمریکای جنوبی خبر داد و گفت: اين نشست سه شنبه 14 آذر با حضور متولیان و مدیران دولتی، نمایندگان اتحادیه ها، انجمن ها و تشکل های صادراتی در محل ساختمان ارگ آزادی برگزار مي شود.
محمدحسن صالحي مرام با بيان اينكه راهیابی به بازارهای جهانی در جهت توسعه صادرات فقط با برنامه ریزی منسجم و مطالعات جامع و شناخت بازار امکان پذیر خواهد شد افزود: باتوجه به ضرورت ارتقاء جایگاه صنایع دستی و حضور بهینه در بازارهای خارجی، برپایی نشستهاي هم اندیشی و تخصصی با حضور صادرکنندگان و تجار فعال صنایع دستی در دستور کارمعاونت صنایع دستی قرار گرفته است.
وي گفت: در این نشست جایگاه و وضعیت اقتصادی کشورهای آمریکای جنوبی، توانمندیها و ظرفیت های سرمایه گذاری در اين حوزه، شرایط و نحوه حضور در نمایشگاههای بین المللی و راه اندازی فروشگاهی و گالری های تخصصی، مورد بحث و برسی قرار گیرد.
اوتاكيدكرد: کشور برزیل با صادرات 250 میلیارد دلاری از جایگاه ويژه اقتصادی در بین کشورهای امریکای جنوبی برخوردار است و این مهم می تواند بازارهای مناسبی را برای توسعه فعالیت های صنایع دستی از طریق حضور در نمایشگاه ها و گالریهای تخصصی فراهم كند.
معاون صنايع دستي كشور درپايان خاطرنشان كرد: این معاونت طی سال جاری ارایه اطلاعات درخصوص بازارهای جهانی به ذینفعان حوزه صنایع دستی در سطح کشور و ثبت اطلاعات هنرمندان و تجار فعال صنایع دستی، تلاش در جهت توسعه فعالیتهای بین المللی و تبیین راهکارهای تحقق اهداف صادراتی از طریق افزایش ارتباطات و تعاملات برون مرزی را با همکاری سازمانها و دستگاه های متولی به ویژه وزارت امور خارجه به عنوان سایر راهکارهای حمایت از توسعه صادرات این بخش در دست اقدام دارد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.