سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال : آلومینیوم المهدی بندرعباس(3) سایپا(1)

محمد رضا دامغانی: مهار سرعتی ها و فیاضی عامل بردمان شد/محور قدرت حریف را از کار انداختیم

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در بازی هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور توانست با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سایپا به نتیجه برد دست پیدا کند.

محمد رضا دامغانی سرمربی تیم والیبال آلومینیوم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به این برد و کسب جایگاه مطلوب جدول رده بندی تمتمی بازیکنان زحمت کشیدند و مسئولان باشگاه نیز از تیم بسیار عالی و حرفه ای حمایت کردند به طور  کلی برای حضوری موفق در لیگ امسال زنجیر محکمی در حال تلاش و فعالیت است.

وی یاد آور شد: پیش از رویارویی با تیم سایپا، 2 بازی قبل آنها در مصاف با حریفان را به طور دقیق و  کارشناسانه مورد بررسی قرار دادیم، سایپا جزو تیمهای آماده و قدرتمند لیگ محسوب می شود بازیکنان آن تاکنون توانسته اند تیمهای قدرتمند و سطح بالایی را شکست دهند.

وی اظهار داشت: به جرات می توان گفت در میان 12 تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر امسال بالاترین زمان تمرین را تیم سایپا داشته است، ترکیب این تیم بیش از یک سال است که در رقابت تیمهای ارتش جوانان سایپا تمرینات را به طور کامل و دقیق دنبال می کند. ترکیب این تیم را بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل می دهند، برد آنها کار بسیار سخت و سنگینی بود.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: پوریا فیاضی در میان بازیکنان داخل زمین نارنجی پوشان می درخشد وی توانست به عنوان کاپیتان به خوبی دیگر هم تیمی های خود را در زمین رهبری و هدایت کند ما برای غلبه بر آنها برنامه استراژی ویژه ای داشتیم.

دامغانی یادآور شد: در بازی شب گذشته با علم به اینکه محور تیم سایپا روی پوریا فیاضی و محمد رضا سلیمانی است، با خارج کردن سرعتی زنهای حریف از مدار بازی موفق به مهار فیاضی شدیم. این 2 بازیکن تیم سایپا و در بازیهای گذشته درصد پاسهای زیادی را به خود اختصاص داده بودند.

وی یادآور شد: شاگردانم با داشتن درصد اشتباهات بسیار کم و زدن سرویسهای هدفمند و متمرکز و همچنین توپ گیری های به موقع مانع از امتیاز آوری نارنجی پوشان شدند.

وی در خصوص واگذاری ست دوم این دیدار گفت: ما ست دوم را با پوئن 25 بر 27 مقابل حریف مغلوب شدیم، علت اصلی این واگزاری امتیاز اشتباهات فردی 2 نفر از بازیکنان با تجربه به تیم بود در غیر این صورت ما بازی را 3 بر صفر می بردیم./آق

برچسب ها: لیگ ، والیبال ، سرعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.