سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به حضور خواهرزاده رضا زاده در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان،

کوروش باقری: 10 تا رضازاده دیگر را به تیم ملی دعوت می کنم

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری گفت: وزنه برداری ورزش رکوردی است هر یک از فامیل های رضازاده که لیاقت ملی پوش شدن داشته باشد را به تيم ملي دعوت می کنم.

کوروش باقری، سرمربی تیم های ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر سعید رضازاده خواهرزاده حسین رضازاده رئیس فدراسیون است شایستگی هايی داشته که به تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شده است و هر فردی که در تیم ملی است لیاقت حضور در این جایگاه را دارد.

وی ادامه داد: سعید رضازاده دو سال دیگر نیز می تواند در تیم ملی نوجوانان باشد و الویت من برای وزنه برادران آینده دار، افرادی هستند که بتوانند در سن و سال پایین به تیم ملی نوجوانان کمک کنند و فدراسیون و تیم ملی به فکر آینده نگری است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری اضافه کرد: خواهرزاده رضازاده هم اکنون که به تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شده بخاطر این است که جزو بهترین ها در دسته خود می باشد در ضمن وزن بدنش نیز کم تر از مابقی نفرات است.

وی ادامه داد: حضور بستگان وزنه برداران قدیمی یا رئیس فدراسیون وزنه برداری و حتی خواهرزاده ام برای من که سرمربی تیم ملی هستم فرقی نمی کند نفرات به تیم ملی دعوت می شوند و هر وزنه برداری که رکورد بهتری نسبت به سایر ملی پوشان داشته باشد به مسابقات خواهد رفت.

باقری خاطرنشان کرد: وزنه برداری رشته ای رکوردی است، 28 وزنه بردار نوجوان به تیم ملی دعوت شده اند که بالاخره 8 نفر به مسابقات اعزام می شوند هر فردی که رکورد بالاتر داشته باشد بین هشت نفر اعزامی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: اگر پسر علی پروین، مرحوم ناصر حجازی بهترین های رشته خود بودند چون فرزندان این دو فوتبالیست هستند نباید به حق خود برسند و حق شان ضایع می شود.

وی ادامه داد: اگر برادر خودم را به تیم ملی دعوت کنم به رکوردش نگاه خواهم کرد و باید او بهتر از بقیه باشد و در ضمن هیچ گاه خودم را به خاطر این فامیل بازی ها خراب نخواهم کرد.

باقری در پایان گفت: هر کس که لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد، حتی 10 تا مثل حسین رضازاده را نیز به تیم ملی دعوت می کنم اگر فامیل خودم یا حسین رضازاده باشند نیز در تیم ملی جای دارند./آق
برچسب ها: دعوت ، سرمربی ، رکورد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.