سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال بانوان میزبان خراسان؛

تعداد تیمها ربطی به سطح کیفی لیگ ندارد

تیم والیبال بانوان میزبان خراسان در لیگ برتر 1391 برای نخستین بار حضور در این رقابت ها را تجربه می کند.

مرظیه داوطلب، سرمربی تیم والیبال میزبان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه براساس حضور در مسابقه لیگ برتر امسال حدود سه ماه است که تمریناتمان راغ به طور رسمی آغاز کرده ایم، البته با توجه به آنکه من به عنوان سرمربی در تیمهای امید استان خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی فعالیت می کنم ترکیب تیم میزبان خراسان تلفیقی از بهترینهای این 2 تیم تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه در طول ماههای گذشته این 2 تیم تمریناتشان را به طور مشترک انجام می دادند، هم اکنون بازیکنان در اجرای تاکتیک ها از هماهنگی مطلوبی برخوردارند. آمادگی آنها نیز بسیار خوب و مطلوب است.

وی در خصوص پیش بینی خود از سطح کیفی لیگ برتر والیبال بانوان امسال اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات به هیچ عنوان به تعداد تیمهای شرکت کننده ارتباط ندارد شاید تعداد تیمهای حاضر در مسابقات امسال نسبت به سالهای قبل کمتر شده باشد اما تقسیم ملی پوشان و بازیکنان آماده در تیمها باعث حساس تر شدن دیدارها و به تبع بالا رفتن سطح کیفی مسابقات خواهد شد.

وی یادآور شد: ما برای رسیدن به عنوان برتر و حفظ سهمیه در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت می کنیم، خوشبختانه مسئولان باشگاه از هیچ کمکی برای حمایت از تیم والیبال بانوان تاکنون دریغ نکرده اند./آق

برچسب ها: سرمربی ، سطح ، میزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.