مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان از 16 آذر ماه امسال با حضور شش تیم آغاز شود.

سیما صدیقی، سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما تمرینات خود را با توجه به آنکه مسئولان فدراسیون ابتدا اعلام کرده بودند مسابقات لیگ برتر از مهر ماه آغاز می شود، از خرداد ماه امسال استارت زدیم.

وی تصریح کرد: بی برنامه گی در زمانی آغاز مسابقات و به تعویض افتادن مکرر زمان شروع مسابقات لیگ برتر باعث شد تا ما حدود شش ماه بدون انجام مسابقه فقط تمرین کنیم.

وی تصریح کرد: طولانی شدن زمان تمرینات آماده سازی برای حضور در مسابقات لیگ برتر شاگردانم را خسته کرده است، امیدوارم گفته مسئولان مبنی بر آغاز مسابقات از 16 آذر ماه تغییر نکند.

وی یادآور شد: شرایط تیم ها و حامیان مالی والیبال بانوان امسال به گونه ای است که من به عنوان سرمربی از دیگر حریفان و تیم های شرکت کننده هیچ خبری ندارم.

صديقي گفت: متأسفانه بسیاری از بازیکنان حاضر در مسابقات لیگ برتر و یا عضو تیم ملی هنوز قرارداد نبسته اند و آنها بدون تیم هستند.

وی گفت: چون تاکنون تیمی تشکیل نشده که ما بتوانیم با آن بازی تدارکاتی و دوستانه به منظور آنالیز عملکرد شاگردانم انجام دهیم، در طول این مدت شش ماه فقط تمرین کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی شما از شرایط مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان امسال چیست؟ اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، معتقدم در اواسط زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر به طور قطع سطح بازی ها با رشد مطلوبی همراه خواهد بود، زیرا بسیاری از بازیکنان ملی پوش و مطرح والیبال بانوان در تیم ها پخش شده اند.

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران تصریح کرد: با توجه به نبود حامی مالی، برخی از بازیکنان بدون عقد قرارداد و گرفتن پول با تیم ها همکاری می کنند، به نظر من بازی رایگان برای تیم ها بهتر از نداشتن تیم و خانه نشینی است، با توجه به چنین شرایطی و حضور تمامی پتانسیل های والیبال بانوان در مسابقات لیگ برتر امسال به طور قطع در اواسط این پیکارها، بازی های حساس و زیبایی را شاهد خواهیم بود.
صدیقی در خصوص کاهش تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال اظهار داشت: این موضوع را باید در طول مسابقات مورد بررسی قرار داد، اگر کیفیت بازی ها بالا باشد، کاهش تعداد تیم ها نمی تواند تأثیر چندانی در وضعیت والیبال بانوان داشته باشد./
برچسب ها: شاگردانم ، تاکنون ، تیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار