سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیغ نورد:کسب تساوی مقابل سپاهان رضایت بخش نیست به طور حتم پیروز می شویم

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اظهارداشت: امیدوارم داور در این قضاوت عادلانه ای را انجام دهد وحق تیم ما ضایع نشود.

محمود تیغ نوزد کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم  هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پس از توقف تیم تراکتور سازی در هفته ی 16 رقابت های در ورزشگاه یادگار امام شرایط مطلوبی  را تجربه می کند بازیکنان خود باوری کافی برای شکست حریفان قدرتمند را کسب کرده اند بنابر این از تیم سپاهان و بازیکنان این تیم هراسی نداریم و به طور حتم سه امتیاز دیدار خانگی را کسب می کنیم.
وی ادامه داد:قضاوت های داوران از ابتدای لیگ تاکنون تیم آلومینوم را متضرر کرده است و متاسفانه داوران در اخذ که بر روی بازیکنان تیم  آلومینوم توسط حریفان انجام می شود بی توجه هستند و از ابتدای لیگ تیم آلومینوم صاحب پنالتی نشده است در حالی که خطاهای زیادی را در محوطه جریمه بر روی مهاجمان آلومینوم انجام می شود.
 تیغ نورد تصریح کرد:  تیم تراکتور سازی در مقابل ما دارای 9 بازیکن 12 خطاره بوده است و از آن جایی که بازی هفته ی 17 تراکتور مقابل پرسپولیس تهران است لذا در مسابقه برای اینکه تیم تراکتور خود را مقابل سرخ پوشان در اختیار داشته باشد با آنها مدارا کرده است
کاپیتان افزود:  هدف باشگاه آلومینوم حضور پر قدرت در رقابت های لیگ برتر است لذا از رقابت های جام حذفی انصراف دادیم البته اگر بازی در ورزشگاه  خلیج فارس انجام می شد به طور حتم با تراکتوردر رقابته ای جام حذفی دیدار برگزار کردیم اما متاسفانه طبق قرعه کشی باید به فاصله اندکی دوباره به تبریز سفر کردیم این شرایط برای مسئولان باشگاه سخت بود.
 وی افزود: بازیکنان آلومینوم از تصمیم باشگاه مبنی بر جدایی از رقابت های جام حذفی استقبال کردند و با توجه به مصدومیت های که امکان برای بازیکنان دارد لذا تصمیم منطقی اتخاذ شده است از اینرو تمام تمرکزمان به رقابت های لیگ برتر است.
 کاپیتان تصریخ کرد: سپاهان تیم قدرتمندی است البته ما در خانه واز حمایت هواداران برخوردار هستیم بنابر این شرایط برای شکست سپاهان خواهم است و با توجه به صحبت های میثاقیان سرمربی تیم کسب نتیجه تشاوی هم رضایت بخش نیست لذا فقط برای پیروزی دیدار برگزار کنیم./با

 

برچسب ها: کاپیتان ، ضایع ، نشود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.