سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم تنیس گاز تهران؛

برگزاری لیگ به صورت نیمه متمرکز به نفع تنیس است

سعید احمدوند گفت: امیدوارم از سال آینده رقابت های لیگ برتر به صورت نیمه متمرکز برگزار شود تا تنیسورها به صورت مداوم در مسابقات حضور داشته باشد.

سعید احمدوند سرمربی تیم تنیس گاز تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دور برگشت یازدهمین دور رقابت های لیگ برتر از فردا به میزبانی اصفهان آغاز می شود و خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در خصوص شرایط جوی میزبان مسابقات برای برگزاری رقابت های لیگ گفت: در حال حاضر شرایط برای تمام تیم ها یکسان است و با توجه به اینکه بازیکنان به صورت حرفه ای کار می کنند به همین دلیل عذر و بهانه ای قابل قبول نیست.

احمدوند افزود: امسال رقابت های لیگ برتر سال های گذشته متفاوت است و دوره رفت به مدت یک هفته برگزار شد و قرار است در دور برگشت نیز تیم ها به صورت یک هفته با یکدیگر به رقابت بپردازند که به اعتقاد بنده برگزاری لیگ به صورت مداوم می تواند کمک بیشتری به بازیکنان و آماده سازی آنها کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تنیسورها در طول سال در مسابقات زیادی حضور پیدا نمی کنند به همین دلیل رقابت های لیگ برتر فرصت خوبی است تا آنها خود را محک بزنند و به اعتقاد بنده بهتر است مسابقات طبق روال گذشته برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از تیم ها با بازیکنان خارجی در این مسابقات شرکت می کنند و حضور این تنیسورها می تواند کمک بزرگی به افزایش تجربه تنیسورهای ایرانی بکند و به همین دلیل در صورتیکه این رقابت ها همچون گذشته به صورت مداوم برگزار شود می توانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

وی گفت: در دور برگشت تیم البرز گاز کیش یک بازیکن روسی را به خدمت گرفته است که وی تنها در 4 بازی حضور دارد اما در صورتیکه این رقابت ها به صورت نیمه متمرکز برگزار شود تنیسورهای ایراخی خدمت بیشتری خواهند داشت تا از تجربیات این بازیکن استفاده کنند همچنین ما در این دوره از رقابت ها به تنیسورهای ایرانی اکتفا کردیم و به آنها اعتماد داریم./آق

برچسب ها: تنیس ، گاز تهران ، احمدوند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.