سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئيس‌جمهور و جمع زيادي از فرهيختگان و انديشمندان؛

اولين كنگره ملي بزرگداشت ميرزا كوچك‌خان در زيباكنار آغاز شد

اولين کنگره ملي بزرگداشت روحاني و مبارز معاصر ميرزا کوچک خان جنگلي با حضور رئيس‌جمهور در زيباکنار گيلان آغاز شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اولين کنگره ملي بزرگداشت روحاني و مبارز معاصر ميرزا کوچک خان جنگلي با حضور رئيس‌جمهور در زيباکنار گيلان آغاز شد.

در اين کنگره شخصيت‌هاي فرهيخته، انديشمندان، استادان دانشگاه، روحانيون، دانشجويان، هنرمندان و جمعي از مقامات کشوري حضور دارند.

همچنين شركت‌كنندگان در كنگره ملي بزرگداشت ميرزا كوچك‌خان جنگلي در 4 بخش علمي، فرهنگي هنري، اسناد تاريخي و خاطره، مقالاتي ارائه خواهند كرد.

در بخش علمي اين كنگره تاكنون 500 مقاله در 25 محور ارائه شده كه از ميان پديدآورندگان از صاحبان 50 مقاله برتر تقدير خواهد شد.

در بخش فرهنگي و هنري هم اشعاري با مضمون نهضت جنگل دريافت شده كه علاوه بر معرفي افراد برتر بعد از برگزاري كنگره منتشر خواهد شد.

از ديگر برنامه‌هاي اين كنگره بازخواني انديشه‌هاي نهضت جنگل، اجراي مراسم يادبود و عطرافشاني آرامگاه ميرزا كوچك‌خان و بازديد جوانان از مسيرهاي مبارزه نهضت جنگل در گيلان است.

همزمان با برگزاري اين كنگره مراسم يادبود و برنامه‌هاي علمي با موضوع انديشه هاي ميرزا كوچك خان جنگلي در 200 دانشگاه برگزار خواهد شد.

براساس اين گزارش در اين كنگره با حضور محمود احمدي‌نژاد از 21 پژوهشگر و فعال در اين زمينه تجليل به عمل خواهد آمد كه برادرزاده ميرزا كوچك خان جنگلي يكي از اين افراد است.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.